2013年11月23日 星期六

行山後兩餐

11月23日  星期六  晴天


行返落皇后大道東, 大少提議去呢間吃餃子..



叫了一碗陽春麵預兔寶寶吃, 
不過佢午餐食得太飽, 乜都唔食.



我同大少叫咗鮮蝦韮黃餃加酸辣湯底, 
試過D酸辣湯後大少再另外追加一碗.



一份五香牛展, 麻麻地好食.



兔寶寶唔鍾意坐店裡的小板櫈, 
要坐爸爸大脾...
一路食一路有好多人買生韮菜餃外賣,
看來我們叫錯野食了.



食完晏我地返屋企俾兔寶寶瞓一陣, 
等佢瞓醒食埋晚飯就落街輪到我地食野.
大人同細路分兩次食, 好唔得閒!
無辦法啦, 呀B比我地早食, 
佢亦唔多LIKE食街外野.
食過兩次潮燒, 今次無乜影食物相..



兔寶寶成晚就係咬兩啖麵包!



仲有就係食甜品, 飲汽水!



食完飯行咗入附近商場, 
見到聖誕馬槽兩父女又要合照!

15 則留言:

  1. 有冇買份生韭菜餃子外賣呀

    回覆刪除
  2. 哈哈! 你哋一日食好多餐呀!

    回覆刪除
  3. 開心聽見囡唔鍾意食街外嘢,我寧願辛苦啲啲都想佢健康多多! 生冷嘢、炸嘢唔好俾佢食/飲咁多啦,傷咗脾胃就難搞!

    飲汽水個樣衰衰咁,爛正經咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔多機會食炸野同凍野, 屋企煮野油都唔多滴, 响屋企食飽佢面前D薯條掂都唔掂~

      刪除
  4. 酸辣湯加餃子好飽肚呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. share食唔太多, 不過以前我成日都食酸辣湯加餃子做午餐.

      刪除
  5. 無黎一輪,寶寶轉左新髮型....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 佢個頭, 係由專業大髮型師主理架~

      刪除