2013年9月6日 星期五

深圳野生動物園之旅(二)

2月24日  星期日  晴天

續: 深圳野生動物園之旅(一) ----- HEA + 食


呢篇BLOG很長, 內文都是圍繞動物園的...

第二朝十點幾, 我地就執野check-out,
準備去動物園喇!
兔寶寶紥起了前額頭髮,
不過佢對呢個新LOOK很不滿, 扭計扭到面容扭曲呀!



呀B, 你紥起條辨仔會無啦啦高咗兩吋架!
兔寶寶: 咁又係啵~ 嘻嘻~~



問過酒店職員, 行去動物園要二十分鐘,
佢地可以安排酒店車輛送我地去, 廿蚊,
不過要等...
行出去便利店買野食時咁啱見到的士(果度無乜的士架!),
唔洗煩, 坐的士去, 都係十零蚊.

去到門口, 好空曠, 好曬呀!!!

行多兩步, 見到有馬車,
以為佢係裝飾, 原來係俾遊客坐嘅,
帶你遊勻成個動物園一週, 200蚊人仔.
俾賣票果個人誤導, 佢話你想响邊度停就停,
俾你落車玩下, 再帶我地去睇表演.
我問咗佢好多次係咪跟足全日, 佢都無答我,
只係話成個動物園都行勻晒架!
真係誤上賊車, 成個馬車行程只有三十分鐘,
行到去見到D動物, 個司機(即係控制隻馬果個人, 又謂馬伕)只係同我地講"前面還有很多(動物)"
真係走馬看花, 我連相都影唔切!!!

在馬車上影的相很多都是鬆郁朦, 只餘下幾張,
不過呢個行程就俾我地有個概念個動物園有D咩, 同大約有幾大.
係好大架! 佢有D觀光車, 廿蚊一張飛, 可以用足全日,
可以任上任落, 由一景點去另一景點都唔洗行餐C.
即係坐馬車果二百蚊, 絕對可以慳返!


馬車上, 見到不同鳥類...


袋鼠, 條路剛剛塞車,
個馬伕先迫於無奈停低咋!


長頸鹿、另一匹馬和駝鳥.


犀牛.


見到大象時, 個馬伕終於肯停低俾我地落車了.


原來有生意做...餵大象,
廿蚊, 可以有兩三隻蕉和一些甘荀條,
仲可以俾你行埋些少, 近距離接觸大象.


不過我見到有D人自備紅蘿蔔, D職員都唔理.
N年前我都响荔園餵過大象架!

大象隔離有一D小馬俾人影相,
個女人好熱情地一抱就抱咗兔寶寶上隻小馬度,
"咔嚓"---多謝廿蚊啦!

係呀, 原來熱情嘅背後, 係要收錢架!



反正都係, 我都企埋去影相LU!


仲有大少都唔執輸, 影埋一份.


小馬隔離仲有駱駝、大象等俾遊客騎上去影相架,
夠膽仲可以好似呢位呀叔咁掛住條蛇影相添!
都係廿蚊, 不過我地就唔洗客氣喇!



話咁快行完一週,
個馬伕放低我地响獅虎表演館前, 就同我地講
"沙喲啦啦"咯,
搵另一個水魚去...
離表演時間仲有成十五分鐘, 去吓洗手間, 買吓爆谷,
咁就走入去霸個靚位等睇表演.

等候期間, 我發現大陸D人好健康,
好多人都吃橙吃柑吃蘋果做零食,
完全不怕弄髒雙手和地下...


第一個環節, 大黑熊表演站立、請請、拍手等...


之後到老虎、北美虎出場.


表演玩滑輪、請請、舉手等等...

兔寶寶睇得好開心.6

之後仲有老虎過橋、空中飛虎等等.
睇呢D表演, 我留意到那些馴獸師一臉嚴肅和佢地手上的鞭子,
還有表演嘅獅子老虎都被脫去了牙齒...
我地睇呢D表演睇得好開心,
開心嘅背後, 呢D猛獸都唔知捱咗幾多鞭先有咁嘅表現.
人類站在表演台就話光榮姐,
呢D老虎獅子, 難道又會享受人類嘅掌聲?!
想到自己買飛入嚟睇都間接鼓勵虐待動物, 心裡就不安起來.



表現很快就完結,
我地出返去睇國寶.
呢兩隻叫做"圓舟"和"嬌慶",
走來走去, 很活躍.



睇完熊貓, 大少見到有小攤檔賣雪糕,
吃完了一枝牛奶公司甜筒之後,
見我在另一檔買"意大利雪糕",
佢又再買一杯, 怪不得佢唔洗食午飯了.
所謂意大利雪糕, 一吃就知是國貨,
不過只是十蚊一杯, 又唔算好劏遊客.

f1

吃完雪糕, 順路行去海洋區, 睇海洋表演.
瞓著覺嘅兔寶寶俾我地摷醒, 打晒喊路呀!


第一個環節, 由跳水員表演跳水.



跟住係海獅表演.


過場有花式跳水表演.


之後到海豚出場.
想同海豚/海獅影合照, 每位五十蚊;
同佢地在水中玩耍都得, 幾百蚊人仔,
甚至有月票發售, 二千幾蚊就可以每月同海豚玩幾次云云...
所有價目都一一列清.


睇完表演, 在快餐店吃過一碗很難吃的牛腩拉麵後,
我地就進入猛獸區.
真嘅熊人, 我都係第一次見咋!
仲可以買一D雞肉塊用魚竿釣落去俾佢地食添!


之後我地行去獅子老虎區,
天氣很熱, 兔寶寶都脫剩一件打底的"蛤蜊衣"了;
可憐的我穿著一件冷衫想脫都無得脫...


這兒的獅子老虎比起表演場上那些, 閒適自在得多了.
至少牠們有權利保留牙齒.


兔寶寶蹲下來睇老虎.


很多老虎都百無聊賴, 在睡晏覺.

我地每人俾多十蚊, 就可以行入去另一區域,
近D距離接觸老虎.
每人仲可以有一塊雞肉, 用叉"吉"住餵老虎.
就係因為有野食, 呢頭D老虎都很活躍,
也就顯得兇猛了.
佢地都好聰明, 一睇見有人進入呢區,
就抬起頭, 知道好快有野食...


呢度要好小心睇住小朋友,
只係一網之隔, 真係可以摸到隻老虎架!
連我都被佢地嘅咆哮聲嚇親...
不過兔寶寶竟然指著一隻, 話:"CAT!!"


兔寶寶, CAT係唔會連骨都LOAN埋架!
聽見佢地咬骨碎骨頭嘅聲音, 心都寒埋...


D老虎好似知我地嘅糧食不多,
食完, 就瞓返底等另外一D遊客,
都懶得應酬我地..
係呀, 呢個動物園唔係好多人架咋!
唔知係因為春節關係吖, 定係佢入場費比較貴吖, 定因為佢地方大所以唔覺佢逼喇.

不過好肯定一樣野, 佢嘅洗手間一定比香港嘅海洋公園乾淨, 同少人囉~


我地仲買多十蚊兩塊雞肉餵老虎,
其中一塊餵呢隻北美虎,
因為見佢單獨被困住响一個面積只有一百呎的地方...
點知隻老虎好似唔多肚餓咁, 可能食飽咗掛?!


行出猛獸區, 見到有用鸚鵡作招徠嘅影相點.
今次我地唔做水魚, 唔俾人掛D鸚鵡响手上面,
就咁離遠影幅相就算喇!


之後又見到孔雀、驢、駝鳥同牦牛等.
有一種叫羊駝嘅動物, 原來真係有架!
可惜我係响觀光車上見到, 影唔切相.


停底响兒童區, 俾兔寶寶玩吓直昇機.
玩一玩就廿蚊, 怪不得咁少人嚟,
樣樣計錢, 計返條數仲貴過海洋公園.



遊樂場過少少有羊仔同豬仔,
我地又花廿蚊買稻草餵佢地食.
有一隻羊好醒, 我一丟棵草去豬欄佢就即刻跳過去吃,
職員話只有牠一隻能跳咁高.
餵羊嘅過程都幾好玩, 連兔寶寶都爭住餵.
餵緊羊同豬嘅時候我又見到有人自備一袋紅蘿蔔來餵羊,
忍不住問職員, 點解可以嘅?!
場內明明寫著"切勿自行餵飼"架喎!
果職員就有D尷尬咁話佢地係職員,
之後又話佢地係呢個動物園嘅老細之一,
都唔知佢邊句先真喇!


行前D仲見到斑馬, 兔寶寶睇flash card成日話"爸爸"(zebra),
終於可以睇下真架喇!


呢D水中滑輪, 睇旅遊節目睇得多,
呢度都有...


再行落去, 兔寶寶又瞓著了.


所以佢見唔到大少形容係好可愛嘅河馬...


白長角羚同red bull果隻牛...


鱷魚都分兩區, 來自不同國家.


大少叫醒兔寶寶影相, 不過呀B佢掛住望D鱷魚呀!

之後睇埋細尾獴.


仲有食蟻獸等等...
不過呢D養响玻璃屋內的動物,
由於塊玻璃實在太反光, 乜都影唔倒.
還有很多不同種類的魚呀、猴呀、鳥呀,
因為興趣不大, 所以無影到.
總括來說, 呢個動物園都幾值得去的,
尤其是帶小孩子來, 都會幾高興吓,
當然我地以團購來買就更抵了.

沒有留言:

張貼留言