2014年1月9日 星期四

團年飯 @ 屯門

一月九日  星期四  晴天


尋日入咗屯門, 
提早同娘家食團年飯.

未食晚餐, 先食個LUNCH.
去返上次果間上海小店.
我要咸豆漿餈飯下午茶.




大少要了酸辣獅子頭米線配熱豆漿, 
獅子頭只有兩粒,似肉丸多些, 
兔寶寶還要吃了一粒.
大少唔夠肉食, 
之後又散叫多一塊上海排骨,
而我就另外叫多碗豆腐花.



兔寶寶, 肉丸好無食呀?!



洗唔洗連碟都LAM埋?!



連我碗豆腐花都要抽下水...


***********

食完飯, 走咗入惠康買野...
都話兔寶寶發錢寒架啦, 
見到舊朱古力金元寶就拎住唔肯放手.
咁就買埋佢, 俾呀媽新年放响生果籃.
 



去到婆婆屋企都係要揸住舊金响手.



俾呀公捉實都唔願放手...



****************

之後由婆婆帶去冒險樂園玩,
俾我地兩個大人去買野...
 



玩吓玩吓, 熱到連件裇衫都除埋...


玩完波波池, 又未到食晚飯時間.
在商場流連時婆婆買了一玩具眼鏡給兔寶寶.
以後睇Wiggles 的MTV就可以跟著一起跳 " I've got my glasses on"了.



上到酒樓已經七點九, 
兔寶寶慣了早吃飯, 
加上玩完一大輪, 一坐低即不停吃花生.



呢晚响富臨訂咗位, 
無叫餐, 全部散叫.
糯米飯竟然最早上枱.
咁早食團年飯, 雖然人客不多, 
但侍應全部都好忙咁;
野食都係麻麻地.



飯後經新商場行去巴士站...



全日都很開心...
就是等車返屋企時有人痾C唔出, 
要佢行返上商場又唔肯, 要企响度等到痾出為止.
(估計佢係唔想响條片度痾, 但又急得很不能"遷移玉步"所以哭)
結果由呀婆做衰人, 一有車就抱佢上車.
大少就醒呢, 有咁遠坐咁遠..
難為我成程車抱著個臭寶寶~~~ 
金元寶又無我份, 送一大泡黃金俾我, 
真係吖~~~


11 則留言:

  1. 有冇諗過要訓練兔寶寶定時去大大

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無諗過喎, 因為我自己都唔係定時! 不過你呢個提議很好, 很值得考慮.

      刪除
  2. 嘩~咁早就食團年飯~~我26號先食呢~!

    回覆刪除
  3. 小朋友大小二便都係難為了媽媽。

    回覆刪除
  4. 尼D場合,男人最聰明,真難為你了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 憑係做家務嘅野佢都會搵位走架!

      刪除
  5. 慢慢教兔寶寶,大大小小都早啲出聲,可以揾個廁所攪掂,大家都舒服呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢開小都忍到好耐吓, 大就難D喇~ 暫時搵廁所都唔掂, 陌生廁所佢唔肯去, 一定要返屋企.

      刪除
  6. 中式紅衫的兔寶寶,真係新年氣氛!
    兔寶寶那住那住面口,好難忍耐?

    回覆刪除