2014年3月1日 星期六

簡易自製芝麻糊

3月1日  星期六  晴天


早排買了一包芝麻粉, 
想話整吓芝麻蛋糕又或者芝麻糊俾大少吃.
但因為懶和怕麻煩, 
包芝麻粉反而俾我加在麥皮裡吃了大半.

麥皮加咗芝麻粉真的有點似食芝麻糊架!
於是我就試吓將麥皮磨成粉,
好似煮麥皮咁煮, 睇吓扮唔扮得成芝麻糊先, 
咁咪唔洗磨米咁大工程囉~
 


麥皮磨粉加芝麻粉再加水煮滾佢, 
係勁似芝麻糊架!
煮好先落代糖, 咁就無咁肥啦~
嘻嘻, 不過芝麻熱量都好高, 
一次唔好食太多!


呢碗溝咗奶!
熄咗火先發現煮得過杰, 
可以加少少脫脂奶溝稀佢, 仲好食!



早排又整咗朱古力布甸, 
無乜特別, 係用即食布甸粉整嘅...


呢兩日暖返好多, 
衫都可以著少件.
天氣一熱, 燕瘦環肥無得呃.
有大肚DUM嘅人就要keep吓喇~
 


兔寶寶: 嘻嘻, 好彩我塊面仲呃得吓人!

16 則留言:

  1. 兔小姐果肚DUM好有趣,呢D你baby fat 嘛

    回覆刪除
  2. 我都加芝麻粉落麥皮度㗎,香到不得了!

    囡個肚,真誇!努力食,繼續肥! \^o^/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意, 不過係敢一星期食一兩次咋!

      刪除
  3. 幼童有肚腩仔才覺得可愛嘛 (^o*)
    望見肚仔漲卜卜...似食得好飽滿咁 飽到行唔陏?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 幅相確係食飽飯影嘅, 平時個肚無咁誇! 佢食飽都跳跳扎, 好難會行唔郁架!

      刪除
  4. 咁樣整芝麻糊可以一試喎,平時我買咗芝麻粉都係撈麥皮或者整包呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好簡單呀, 同埋唔洗磨米整一大煲咁多呢! 我磨一次麥皮可以分兩碗食, 五分鐘煮好

      刪除
  5. 兔寶寶尼幾將相好得意呀!

    回覆刪除
  6. 好得意呀有個肚腩仔 ^ ^

    回覆刪除