2014年3月4日 星期二

週二雜記

3月4日  星期二  晴天

上星期帶兔寶寶逛樓下熊貓店時,
遇到了畫熊貓(其實叫做"聾貓"先啱!)的畫家小克.
當佢知兔寶寶經常來捧聾貓場, 
就送了一隻熊貓俾呀B.
佢見到兔寶寶用手指幫聾貓刷牙, 
仲吩咐佢一定要用獅王牙刷同獅王牙膏添~
 


************************

兔寶寶真係超貪靚.
唔單止成日學我咁要搽手搽腳搽唇膏, 
又攞我D朱二盛來戴.
話說佢宜家返嘅playgroup要學生穿上一件圍裙作校服, 
佢每次都唔肯著, 
怕條圍裙遮住佢自己嘅衫.


點貪靚, 都不敵睡魔~


佢真係好瞓得, 
不論什麼時間和場合, 
要瞓即瞓~


昨天仲下著毛毛雨添, 
難為你喇, 大少!
當做運動減肥啦!



15 則留言:

  1. 哈哈,貪靚係女兒本色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件又話唔著果件又話唔著, 真係愈整愈無佢符..

      刪除
  2. 都唔知點解無端端突然變得咁貪靚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫非佢有心上人?! 哈哈哈

      刪除
    2. 呀,似呀似呀,住喺妳家嘅大頭哥哥呀!

      女呀,養唔熟呀,真係!

      刪除
  3. 我囡囡成日攞晒我D嘢嚟用, 想衫都着哩, 不過未啱身! 我已經無晒私人用品好耐啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都想著我D衫呀, 尤其我著絲襪果陣!

      刪除
  4. 哈!係女仔都貪靚,公主一樣呀.

    回覆刪除
  5. 瞓得之人 兔寶寶一定特別靚又特別聰敏架~

    回覆刪除