2014年3月5日 星期三

人細衫大

3月5日  星期三  晴天
 
兔寶寶呢期認真快高長大, 
除咗個肚DUM愈來愈膨脹之外, 
仲有標高咗好多.
前一排睇哥哥仔仲係高佢少少, 
呢個月兔寶寶已經迎頭趕上了.

佢有幾高呢?!
就係去任何地方, 
D人都會估佢有三嵗幾四嵗!
連playgroup幾個老師都話佢身型似一個四嵗小童!
 



兔寶寶有好多衫都係執二灘的.
除了執已讀小一的表哥仔二灘外, 
久不久大少的一個朋友就會把佢囡囡下季唔啱著嘅衫拎來.
而那位小女孩呢, 就快五嵗了.
之前執嘅衫都係剛剛好, 
近期就發覺D衫愈整愈短...和窄!
反而表哥仔拎來, 鬼佬碼啱四嵗小朋友嘅褲係啱啱好!

臨瞓前穿嘅長袍亦變得掹掹緊.
因為佢慣性"褲被",
所以我幫兔寶寶穿上我的上衣, 
以防件衫太短而瞓瞓吓突肚~


兔寶寶著咗我件衫好開心, 
因為佢成日都抆住我著緊嘅衫話要著...


另一晚, 拎條長D嘅裙俾佢.
可以當睡袍之餘,
兔寶寶亦當佢係"公主裙"~ 



睇。路。呀! 
公。主!!!!



熄燈前公主例必與王子卿卿我我一番才肯去睡, 
要我呢個攝影人大動肝火~



6 則留言:

  1. 公主裙有朵花梗係開心啦!形容囡變咗巨人咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢比佢其他同學高大半個頭架, 當D人知道佢真實年齡後, 都一定會好驚訝咁話: 乜咁高嘅~~

      刪除
  2. 可能你同大少都高~所以兔寶寶都高過average 呢~!

    回覆刪除
  3. 小朋友快高長大先好。

    回覆刪除
  4. 兔寶寶高咗又靚咗, 真係公主一樣~like~

    回覆刪除