2016年11月24日 星期四

心靈練習

11月24日  星期日   涼

事情發生在昨天晚上, 記憶還新, 要快些記下.

逢星期五要交"心靈練習冊", 
家長要唸一篇聖經故事, 
小朋友聽完之後, 回答一些問題,
然後朗讀金句.



昨晚的問題是, 你會為哪兩件事情而每天都向天父禱告?
我心想,  兔寶寶一定又是答希望天父俾佢做公主啦..
一係就係同佢去迪士尼啦..
再唔係就係去XXX同學屋企啦
反正細路仔來來去去都係呢D願望....



佢諗咗陣, 竟然話: "我希望媽咪唔好咁惡..."
吓?! 我心頭一震, 乜我好惡咩?!😓
同佢相處, 點諗都係佢惡過我!!
當我可憐兮兮的追問我點樣惡法時...
原來佢係話, 希望唔好有蚊蚊咬佢!😒
究竟係我隻耳有問題?! (媽咪蚊蚊又有D似嘅...都係M字頭)
定係有人轉數夠快?
答案...只有兔寶寶自己知了~~

而另一個禱告事項..
兔寶寶話佢要每天祈禱, 
祈求佢其中一個頭(註: 佢至少有成十幾個頭箍)上面嘅蝴蝶唔好咁容易甩落嚟!
果隻頭箍係佢其中一個女同學生日會派嘅, 
全班女仔人人有份一人一個, 兔寶寶都咁珍而重之, 
真係估佢唔倒兔寶寶!!!

呢兩個禱告事項聽落好似好無聊咁,
但如果每個人要禱告的事項都是這麼單純, 
那世界多美好!😇



9 則留言:

  1. 小朋友世界最單純, 亦係一生人中最開心既 ^^

    回覆刪除
  2. 可能佢真係希望你唔好咁惡喎,媽媽要檢討下啦,哈哈。

    回覆刪除
  3. ~HAPPY NEW YEAR 2017~
    兔寶寶仍然可愛的
    一家人大大小小 仍然開開心心

    回覆刪除
  4. 兔寶寶同舅父玩長氣,咁啱睇到^^有趣有趣~
    https://www.youtube.com/watch?v=KHr_BfvX0zI

    回覆刪除
  5. 很久不見你更新,有點掛念呢?

    回覆刪除
  6. 祝兔年行大運, 兔寶寶, 兔氣揚眉👍😘😉過了多年,希望新冠疫情後, 大家順利健康好運.🎉😄哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信兔寶寶已經長大不少,祝願大家快樂健康每一天!

      刪除