2015年5月13日 星期三

近況

5月13日  星期三  晴天

好久好久沒有update個blog了...
聽說隔離SINA將會在六月閉blog...
計一計, 寫blog都寫了四年多,
由以前的Yahoo!...中間的sina, 到現在的Blogger..
在每個平台上, 把平淡生活中的悲歡離合, 生老病死都記載過了...


四月尾和大少、兔寶寶三人一起回上海玩了一個星期.


這次的旅程是發現新歡之前就已經定落的.
心裡面不多不少, 也希望藉著這旅程修補關係.
可惜, 是上天的安排吧! 
去到機場, 卻神推鬼擁的, 讓我看到大少與第三者在whatsapp的情慾對話.
現在回想起來, 我很佩服自己的修養和EQ, 
我只是輕輕的放下電話, 讓大少知道...我知道了.
在電話中看到小三的樣子...
一個比我老、比我醜、比我肥的中年女人..
倒是大少, 因為心慌吧, 因為內心有鬼, 在機場內把我罵得狗血淋頭.
直至我緩緩地拿出iphone鏡頭對住佢, 佢先肯收聲...
(原來一個男人..可以離譜到咁..)



我也不想浪費寶貴的假期, 對大少所做的, 選擇性失憶.
上海的旅程...對兔寶寶而言是很高興的.
事實上也很難得...
四月三十日的當天, 是我的三十六嵗新曆生日, 
也是兔寶寶舊曆四嵗生日. 
很巧合吧! 我是在出發前兩星期才知道的.


去玩了六天, 第七天回港, 第八天, 
大少又走了到大陞回合情人去了.

寫出來, 並不是想做一個怨婦. 
人生有許多時就是這樣, 一些重要的事情, 
過了許多許多年之後, 整件事在腦海再沒有起承轉合,
只剩下恩恩怨怨...
我並不想去怪, 去怨, 去嬲, 去憎恨...
在往前的一段時間, 我試過努力修補, 
去討好大少. 
但值得嗎? 這一年發生了太多事...
搬到奶奶的家裡, 說穿了, 是大少染上了不良習慣而致欠債纍纍
我從來就很憎恨人賭博, 更別說借錢給人賭.
而人家大少就用這做理由: 叫你借錢你不肯, 你不愛我, 所以我去找小三.
我不是不肯借呀, 只是問你借來做什麼, 
你欠債嗎? 欠誰人的, 帶我去你債主哪兒, 我直接幫你還咗佢...
屋租等支出, 不用擔心, 我幫你頂住先..
講得出咁嘅說話, 我覺得自己已經比觀音還要仁慈, 
但你話我唔信你, 唔肯直接俾錢過你手...男人問人借錢唔洗交代咁多野云云...
到現在你仍說, 我愛錢多過愛你.

我見過社工, 佢知道我嘅情況, 
佢話, 你需要的, 是俾人伸多一腳, 先肯行多一步...
我知道我知道...我很清楚自己需要什麼.
我知道我和大少, 已經不可能反回從前了.
我知道我知道....應該盡快離開那人, 不應由他去主宰我的喜怒哀樂..
愈早離開, 傷害愈少; 期望愈大, 失望愈大.
上個月老闆升職加"辛", 要搬出來住, 都不是太大問題, 
當然不能要什麼買什麼了...
但不用俾家用奶奶, 條數又係返度... 

唯一我覺得對不起的人, 是兔寶寶.
成年人, 是可以選擇的, 兔寶寶卻無得揀.
遲遲不能作決定, 是因為怕我揀錯, 連累她.





15 則留言:

  1. 媽媽這角色從來都是偉大的!感情從來都是很脆弱,人的心一變其實已經唔可以再返轉頭,男人既心已飛到老遠,再加上其實佢都有前科..... 點都好!!加油呀!!

    回覆刪除
  2. 兔寶寶媽咪,妳好堅呀!
    加油,加油!!

    回覆刪除
  3. 小三見得多,真係無個靚過自己太太,唔係講假架,人變咗就係變咗,際遇就係咁,為有努力面對,還有大把路要走,加油呀.

    回覆刪除
  4. 兔寶寶媽媽, 我很心痛你和阿女﹗
    不過, 見到你的堅強和清楚自己的處境, 我相信你會好好的。
    支持你﹗一定要加油﹗

    回覆刪除
  5. I have another friend in HK who has the same situation as you. No mother wants to leave the husband because they want their kids to have a complete family. So, maybe you hang in there first. Take care!

    回覆刪除
  6. 妳所做嘅,我唔會認同亦唔覺偉大 。 。 。

    生命係自己嘅,命途亦由自己做就演化,旁人冇能力左右妳。行好自己條路,兔寶寶亦有佢自己嘅命運,做好供書教養就可以,冇必要咁自責。

    都係嗰句,唔好成日以為個家有爸有媽就一定好!

    上次講過,冇嘢比兩母女嘅尊嚴重要; 兔爸嘅德性、嗰個老肥醜蝗婦,同佢哋混埋一齊降自己格?!

    我講嘢直接,唔會好似大部份人咁隱晦、附和,醒啦唔該!

    回覆刪除
  7. 兔媽媽支持你呀,你要加油,活得更好.

    回覆刪除
  8. 支持你, 把你的心放在工作又多關懷兔寶寶, 在現實中, 每個家庭都有自己的難題呢~_~

    回覆刪除
  9. 兔寶寶仍然是可愛的樣子, 你寫blog四年, 由嬰兒到現在的兔仔^^樣子, 將來都是......

    回覆刪除
  10. 從來只是cd rom 也忍不住出來勸你 放生自己吧
    兔寶寶跟你牽絆很深 你的喜怒哀樂她也一定感受到
    與其跟她留在死胡同裡獨自流淚 不如跟兔寶寶一同離開
    過著真正快樂的人生 對她的成長 也許更有益處

    希望你能早日重過新生!

    回覆刪除
  11. 錯的不是你, 做出令自己快樂的決定, 才能令兔寶寶快樂啊! 加油呀!

    回覆刪除
  12. 加油呀支持妳,好在你而家有経濟能力可自給自足咋,比心機啦,明天會更好!多d出blog抒發下悶氣好d架!

    回覆刪除
  13. 賭仔好難會改....賭仲要搵小三..真係好過分.
    唸清楚. 單身不可怕, 最可怕係你老公對你囡囡的影響呀

    回覆刪除
  14. 希望你新的開始...好的開始, 已經踏入六月了, 再發表你同兔寶寶的近況....

    回覆刪除