2015年4月25日 星期六

上週未

4月25日  星期六  晴天

上星期六, 如常一樣,
兔寶寶去了玩drama和學phonics~



星期日又係上芭蕾舞


上完堂收到舅父電話, 
話佢出開去香港, 搵埋我地出去食晚飯..


等舅父期間去咗皇室堡間ToysRus行下,
有個PROMOTOR姐姐話只要影一張相, 
唔洗放上facebook, 就可以有一包糖.
無人排隧, 就叫兔寶寶影下~


之後行落樓, 有真人版POCOYO,
兔寶寶又話要排隊影相.


同媽咪一齊影~

****************

因為電話無電, 
我地返屋企叉電先,
順便洗埋頭, 沖埋涼.
舅父就我地, 過來北角.
去了健威商場的丼丼屋吃~
兔寶寶見到舅父, 就不停撩人玩~



舅父俾佢玩到謝晒~


叫了一份咖哩豬扒飯和一客芝士白汁三文魚意粉.


食嘅時候...又玩~
 
 


兩份主吃三個人吃當然不夠啦, 
我們留肚吃甜品~
仲樣仲樣叫, 免得"有人"心大心細,
雪糕溶掉都未諗好食咩~

不過呀"有人"就食得好快囉...食雪糕果陣..


仲有呢杯, 上面有棉花糖的.
不過都係上面果杯好食, D軟雪糕好重奶味~



兔寶寶好鍾意同舅父玩架, 
宜家我要佢做D乜乜物物佢唔肯做的話,
我就會話"舅父唔嚟同你玩LU..."

4 則留言: