2015年4月20日 星期一

2015年4月14日

4月20日  星期一  晴天


兔寶寶愈長大, 
愈來愈無嚟正經....
宜家Trouble four, 愈來愈唔聽我話, 
有時仲會激到我忍唔住响條街度同佢訓話..



叫佢行東, 佢會行去西...
你想佢食咩?! 叫佢唔好放入口就啱喇, 
佢成日同我唱反調架~


星期六玩Drama同學phonics ,
phonics 由開學學到宜家, 
Drama 就早兩個月前俾佢返去玩...
當我有多一小時自由時間...
但我打算完咗呢個學期唔再俾佢返drama了,
學費貴係其一, 
最主要係唔知佢返來做乜/學乜/玩乜.
我見佢只係知每星期六會見到那位老師/同學,
完全無跳完芭蕾舞果種興奮,
响屋企都唔會哼下drama裡學的歌..
可以猜想佢有幾大興趣.

**********************

上星期一我唔太舒服, 
早了放工回家休息.
因為無食LUNCH, 
接埋兔寶寶放學, 先去吃下午茶~
呀B一知道放學唔係直接返屋企, 
而係去食野就會好開心~



***********************************

星期二, 四月十四日, 
係兔寶寶正日生日.
呢日我要返工, 佢要返學.
唯一特別嘅係早上吃舅父買給兔寶寶的"幸福曲奇"做早餐.
呢個生日食得太多蛋糕, 
係要食吓"生日曲奇"了.




預先叫大少調假, 
早少少接兔寶寶放學去吓玩.

佢地兩父女去咗北角馬寶學林入面嘅室內遊樂場玩...
入面有有波波池, 沙池, 模擬超市, 滑梯等...
 兔寶寶玩到人地差不多關門都唔願走(關七點),
仲扭話唔肚餓, 唔去食野喎~



呢晚無咩新意, 
都係去返富臨...兔小姐等菜上時就不停玩Hello Kitty貼紙.


話就話係兔小姐的birthday dinner, 
望下食乜...似大少生日多D囉....
三個人食...真係好豐足, 
豐足到我很後悔無帶個餐盒去打包一盒做翌日的LUNCH.


兔寶寶一定步步高陛喇!
成餐飯最開心、最積極同最主動就係臨尾食桂花糕!




6 則留言:

  1. singing together(^_^)(*_~)(^O^)(~o^)happy birthday to you~ happy birthday to you~~~~
    HAPPY HAPPY HAPPY~~~happy bithday ~~~~
    TO 兔寶寶 LA~~hahahaha

    回覆刪除
  2. 聞到曲奇餅味道, 我有食呀~hehe(^_^)

    回覆刪除
  3. 日子過得真快, 咁快就四歳啦!

    回覆刪除
  4. 兔寶寶愈大愈可愛活潑啊,總覺得孩子拽拽地才是正常,感恩他們懂思考,有自己的意向。但又真是媽媽鬥智鬥力的開始,加加油﹗

    回覆刪除
  5. 咁快就4歲人仔~~哈~~越大越靚女呢~!

    回覆刪除