2015年4月17日 星期五

蒼海雜記

2015年4月17日  星期五  晴天

四月中期, 
大家都開始著短袖衫吧?!
睇返下面幅相, 
就知點解呢篇叫蒼海雜記.
下圖為兔寶寶在假期裡到呀婆家短住時,
每天的活動之一....到遊樂場玩~


兔寶寶好鍾意去呀婆屋企住, 
唔會掛住大少同我架!
好多時我打電話去, 佢連電話都唔想聽....
好食好住嘛~


邪惡樣 v.s. 扮可愛..


佢扮完可愛, 
輪到兩母女一齊扮獅子!

*******************************

呢篇雜得不能雜..
在相堆裡找到一碗拉麵照...
想起某天老細請了我們去吃拉麵,
平時佢都係請飲茶多..
午市時份每位百幾蚊的拉麵, 
在觀塘區, 我一定不會吃, 特此記之.

*******************************

D相咁雜係因為有D係save咗响whatsapp..
上月運動會後去了九龍灣的IKEA玩.
難忘去到德福時兔小姐忽然睡魔上身, 
而我又懵懵下唔知排shuttle bus條隊要排咁耐...
(因為之前同大少都係平日去..)
抱住兔寶寶, 身上再加一個大背囊, 
極度期望快D有車, 又不甘心排咗咁耐走去搭的士..
那感覺極度難忘, 特此記之.

下次再有機會去, 
可能兔寶寶的身高已不能進入IKEA的兒童樂園玩了.


兩母女, LUNCH可以食咁多,
玩完再要買一包大爆谷吃...

*************************************

上月尾和大少去了吃Classified, 
之前見Groupon有團購買優惠卷, 
埋單差不多有六折, 好抵..


就是這個焗芝士吸引了我去吃的.
完整一個芝士焗至半溶狀態, 
用來塗多士或空口吃, 想起都再次流口水..


但是夜叫錯野, 
叫得太多麵包和芝士類的食物.
這個芝士開面三文治, 
味道就同上面碟焗芝士差不多, 
比較之下就不太吸引了.


為大少而叫的牛扒,
對我來講, 最好吃是伴碟的薯仔.


***********************************

兔寶寶好勤力架, 
病咗都依然要去跳芭蕾舞!
參加了恆常班, 就等如洗濕了頭,
除了要買正式的舞蹈衫褲鞋襪,
每月要再多一筆支出
窮媽媽真係要再俾心機D返工了~

跳完舞又搭船過海...


玩具反斗城...真係小朋友嘅開心天地!
呢一日我先知, 原來兔寶寶已經識踏單車!
小朋友一返學真係學多好多野!
當然係四個轆啦!
之前帶佢去踏, 佢連三輪車都踏唔郁!
我亦有問過佢返學校有無試下踏單車, 
佢話無, 因為佢鍾意玩SIR滑梯多D~


***********************************

又一個星期三, 大少放假.
佢有時都肯早少少去接兔寶寶, 帶佢去公園玩下嘅.
呢日我都早少少放工, 同埋兔寶寶哥哥, 
四個人去咗維園玩.


兔寶寶同我影相, 唔肯望鏡頭!


同爸爸就玩到癲!
佢好識分星期三呢日, 係大少帶佢玩嘅機會大D架!
而一星期佢亦係呢一日最痴大少嘅...


********************************************

兔寶寶在復活節雖然都是同大人一樣, 
只係放紅日, 
但因為我同大少要拜爺爺個新山, 
所以都放低咗呀B响婆婆度住兩日...


而呢兩日, 亦係這四年半來兔寶寶不在我身邊, 
而我又"自由自在"的...


****************************************************


四月十日, 兔寶寶幼稚園生日會.
呢個月少人生日, 只有兩位小主角.
原來少人生日的月份要買大D個蛋糕, 
每位家長要買一個兩磅的, 
才夠三十三名同學仔每人吃少許...


一早想了買什麼蛋糕, 
到最後不得不妥協, 要搵在上班前可以俾我去拎蛋糕的店,
只有在學校附近的連鎖店.
最近係聖安娜, 俾D公仔蛋糕兔寶寶選,
呀B又想要鬆弛熊, 又想要Snoopy,
最後每樣要了一個一磅的,
反正呀B咁鍾意吹爉燭, 就俾佢吹多個啦.
而且一個朱古力牌只可以寫十二個中文字, 
分開兩個蛋糕, 兩塊朱古力牌, 
寫多D字, 祝福又多D..
一個寫"爸爸上", 一個寫"媽媽上"....


生日果位同學仔要預備埋禮物, 
送俾唔係生日果D, 皆大歡喜.
一早同同事夾定淘寶, 
但太多野早, 推下一天又一天, 
最後在商店買了些間尺鉛筆貼紙餅乾, 
自己組裝成禮物包~


正日在星期二, 
提前在四月七日, 還是紅日那天買個蛋糕回來慶祝了.
這天我還親自下廚煮了一餐, 
相片在另一相機中, 
下次再寫..



4 則留言: