2013年11月29日 星期五

呀公生日入屯門

11月29日  星期五  寒冷

星期二係公公生日,
中午到咗屯門買些簡單食物醫肚就上門拜訪.
呀公話一排無見,
兔寶寶高了很多, 仲叫佢做"高妹"添~
其實唔只高, 仲重咗好多,
呀公抱起佢都好吃力了.



嘻嘻, 仲彩到獅,
証明呀公老當益壯~



响屋企坐咗陣, 
就輪到兔寶寶夢寐以求嘅節目---玩波波池!
至從玩過一次, 佢就發夢都記得, 
任何時候都會同我講去波波池!
屯門卓爾居呢間冒險樂園雖然係細,
但佢D波波係軟身嘅,
無sir落嚟"銀"親嘅危險;
而且俾50蚊, 我地仲...包埋場!!
全場只得兔寶寶一個小朋友,
連個店員都話, 呢個場根本唔係靠做細路仔生意的!
 



講真, 呢條滑梯真係好好玩, 
連我都覺得好跣好刺激, 
睇我擘大個口就知啦~



除咗嗲D媽咪, 呀婆舅父都一齊來玩, 
難怪大少說, 似係兔寶寶生日多過公公生日喇~



8 則留言:

  1. 公公同個孫玩己經係最好生日禮物。

    回覆刪除
  2. 哈!咁多人喱幾日生日,有孫女玩夠晒生日快樂.

    回覆刪除
  3. 祝公公生日快樂! 一家大細玩得開開心心!

    回覆刪除
  4. 大人都可以玩波波池? 我都想玩喎。

    回覆刪除
  5. 祝公公生日快樂, 媽咪都似自己生日, 一樣開心^_^ 兔寶寶同婆婆玩一玩波波~

    回覆刪除