2016年1月4日 星期一

2015聖誕

2016年1月4日  星期一   陰天


話咁快就2016, 聖誕新年假過去, 
今日又要返工返學了.
我這個遲遲的BLOG, 現在才補返聖誕同新年的事!

聖誕前兩星期, 帶呀B提早參加了一個社區中心舉辦的聖誕聯歡會..



呢日我同兔寶寶都好開心, 
因為報名事只以為係燒野食, 
唔知道有咁多野玩!
呢一日係星期六, 上晝我都要返工, 
一點放工趕頭趕命仆去銅鑼灣接返呀B再趕去灣仔!
雖然係頻頻撲撲但真係幾值得!


有遊戲玩, 有野食, 有手工做, 
仲有好多驚喜!


臨尾仲有抽獎!
其實係小朋友都會有獎品!
又有扭扭波...呀B開心到見牙唔見牙...
多謝電訊盈科舉辦是項活動.


******************************

聖誕節總離不開聖誕樹同聖誕老人!


有一個週未特登帶咗兔寶寶去荔枝角, 
打算同佢買返兩條裙, 同行下果度一個新商場D2 Mall.
因為聽聞果個新商場係會有漂雪的...
點知聽D唔聽D...漂雪只限晚上時間!
諗住去香工執返D平衫...
點知宜家賣晒D所謂韓國童裝, 一D都唔平, 
百貨公司價價貨咗要平佢一大折..
呀B睇中條裙, 香工價都要二百幾三百蚊...
唔想空手而回...買咗一條.

最後在D2 Mall影下相留念.


呢條就係果日買的裙仔喇~


2015年年尾大少轉咗新工, 工作性質唔同咗, 
星期六雖然要返半日, 但就放星期日.
而我呢...返埋一月二号, 公司就正式宣佈五日工作喇~
等呢日等到頸都長了!
搬離北角之後, 逢係長週呀B都要返學校延展, 
因為得一兩個小朋友有咁嘅需要, 
唔止呀B唔鍾意, 我都好唔鍾意.
好似要D老師特別返嚟返工咁!
之前有同老細提過...想搵份返五日嘅...
估唔到...佢竟然會轉制! 真係好開心呢!


咁就多咗機會, 好似以前唔洗返工咁, 
一齊去行街街...


行工展會, 買咗好多野, 
主要係湯包, 零食同海味! 


學校聯歡會表演!



**************************************************

有一日聖誕假, 留在家裡整曲奇...
材料是舅父在馬莎買的..
只要很簡單的就把材料預備好了.


有一日出咗去食聖誕午餐...
果朝叫呀B食塊麵包做早餐..
佢竟然同我講:'吓..我要食大餐架喎!!"
因為聖誕大餐是每個小朋友的希望,
而午餐又比晚餐便宜...於是我們吃聖誕午餐.


知慳識儉的媽媽, 
這大餐還是團購的..


團購二人餐, 再另叫了薯皮和橙汁作兔寶寶的消費.
當然, 食物是share吃的.


整蠱做怪的兔寶寶.


甜品叫了朱古力梳乎厘布甸,
 大人就叫了芝士盤.

************************

十二月廿七日, 大人的最後一天聖誕假, 
帶了呀B去看3D Snoopy...
這是呀B第一次正正式式去看電影..
當呀B剛學懂行路, 
曾和大少一起上過一次電影院..可惜, 
看了半場戲就走了.
今次是呀B很久之前要求的, 
要去看"有D野飛出來"的電影, 好似迪士尼果D咁.
於是上網搜尋, 一早就同佢講, 聖誕節會帶佢帶3D Snoopy了.
專登訂了apm的飛, 因為果度商場有史路比的裝飾, 
很有氣氛呢!


其實...我都好耐無睇戲了...
連坐低靜靜地看電視都少...
而且...咁大個女, 我都係第一次自己買飛睇戲~


睇卡通, 又再睇Snoopy....
 


等入場時見到高速火車元氣, 
一睇完戲就去攞定飛, 才施施然行去樓下同Snoopy影相.
影完再等多陣, 好快有得食了.



高速火車送來壽司...小朋友最開心.
氹得呀B歡天喜地.

************


氹完呀B, 就要送佢返屯門..
等到12月31号....由呀婆送佢返來...
就為咗除夕晚同佢睇煙花...








12 則留言:

  1. 聖誕快樂的2015~新年快樂2016健康如意^^事事順利~
    兔寶寶仍是可愛活潑~美麗媽咪忙碌中仍是開心享受生活呢~

    回覆刪除
  2. 咁啱嘅~綠色帽大頭SNOOPY兔寶寶拍照位置^^哈哈^^我都有在這裡拍照呀~

    回覆刪除
  3. 新年快樂!! 小朋友有得玩同食就已很開心!! 你的老闆真好 ^^

    回覆刪除
  4. 祝兔寶寶和媽媽 新年快樂﹗﹗

    回覆刪除
  5. 這一月寒冷~ 大家身體保重+_+"

    回覆刪除
  6. 猴子行大運 身體健康 恭喜 恭喜^^

    回覆刪除
  7. 猴年去那裡 去旅行 去拜年 猴年行大運 兔寶寶開心 媽咪又開心 大家個個都開開心心呢 利是大封更開心

    回覆刪除
  8. 哈哈^^可以提早講吓復活節快樂~

    回覆刪除
  9. 我記得你們兩個人是四月份生日, 預祝生日快樂^^嘻嘻哈哈^^開心渡過呀~

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 生日快樂^^嘻嘻哈哈^^開心渡過拍照再post blog睇睇呢~

      刪除