2013年10月7日 星期一

又係雜記

10月7日  星期一  晴天

早幾日响價真棧買咗筒聰明豆,
請兔寶寶食四粒後, 
懶安全咁放咗响櫃頂, 以免小童誤服...
前日天氣涼熄咗幾個鐘頭冷氣, 
咁就放咗隻蚊入來, 我同兔寶寶都被咬了幾口...
臨出街前就打算點個蚊香放上櫃頂驅蚊.

點知一時睇唔到筒聰明豆,
成筒倒晒落地, 週圍都係朱古力豆.
這下兔寶寶可樂了,
雖然我猛咁叫佢唔好執來食,
佢又點會聽呢?

估唔到一向慢吞吞嘅兔寶寶都有極其敏捷的一面,
我執起一粒, 佢已經把三粒塞入口了.
那一刻我想到電影中經常出現的走難場面: 個主角跌了一袋錢, 不斷叫人唔好執, 而D途人又不斷執入自己個袋...
幸好那時呀B剛吃完飯, 肚子並不餓,
才大大減低了戰鬥力. 
執完倒返入個筒, 原來佢已經食咗半筒了....




******************************


BB時不愛戴帽, 
現在受到同輩影響,
都喜愛戴了.




當然不忘發揮佢攪笑本色啦~




************************


上週煲了五指雲芝湯, 
加入了蘿蔔栗米瘦肉, 
聽blog友說栗米的葉和鬚都有益, 
也就加進去一同煲了..



大少前天的午餐, 
  近排佢食得少, 都費事煮麵俾佢食一半倒一半喇~




































14 則留言:

  1. 搶食後嘅囡成個無賴樣出晒嚟! 食,大於一切,妳都係行埋一邊罷啦,嘥氣嗌乜鬼?! =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 聰明豆唔係只溶响口, 佢食到一手一口都係呀, 唔喝停佢我估佢食晒都似!

      刪除
  2. 哈哈哈哈,兔寶寶叻叻呀。

    回覆刪除
  3. 哈哈,兔寶寶執朱古力,開心過有金執呀!

    回覆刪除
  4. 嘩~~~~搵到你喇~!!!!!!!!!!!!!!!!!兔寶寶大個女咗好多喎!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵, 有食飯吖嘛! 佢可能食得仲多過你~ :P

      刪除
  5. 兔寶寶真係好有喜劇細胞啊﹗一地都聰明豆非常壯觀,要是我見到,都快快手執多幾粒食啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚, 咁多人幫兔寶寶講好說話...

      刪除
  6. 哈!兔寶寶執豆咁執,醒目啵.

    回覆刪除
  7. 我鍾意戴上帽仔的兔寶寶呀~

    回覆刪除