2013年10月5日 星期六

雜記

10月5日  星期六  晴天

今日好忙呀!
一早就去咗一間幼稚園參觀,
我估呢間係名校掛?! 
响三十分鐘嘅講座入面, 
個校長花咗差不多十分鐘時間去同家長做定落選嘅心理輔導...
又話基本上唔出聲內向嘅小朋友機會都唔大..
即係兔寶寶都無乜機會入圍啦!
平時除咗say hello同講bye bye之外,
佢都唔多同陌生人講野嘅...

不過兔寶寶算乖喇~
成個talk都安安靜靜坐响度, 
參觀時又斯斯文文咁...

參觀完學校, 
返屋企休息一個鐘, 食D野,
兔寶寶又要上堂喇~
第一次參加跳舞班,
其實都係唱吓歌做吓動作.
呢個班係唔俾家長陪同嘅,
俾我有時間去買吓餸.
放學時老師話有一刻兔寶寶想喊,
但都無喊到出來, 
評語係話佢好乖, 好聽話...
咁我個心都安樂D.


************************

尋日都有煮午餐俾大少,
用前日剩低嘅瑞士汁, 
加D新材料入去, 再浸多三隻大雞睥.
連埋一碟通菜, 
大少食晒呀!

D雞脾俾我開火又熄火咁浸過幾次,
D肉都化開了, 很容易咀嚼,
兔寶寶一個人都吃了一隻.



*******************************


呢排成日都同兔寶寶响屋企玩泥膠.
佢好鍾意玩架! 
可以坐定定成兩個鐘都係咁玩呢樣野.




唔係無諗過自己煮泥膠, 
不過我估自己煮嘅用來塑型就可以,
要來玩D泥膠機就難D.
買過D次一等嘅泥膠, 
係過唔到部機架! 而且好難清潔呢!
貴少少都要買返奇樂膠.


9 則留言:

  1. 祈祈BB仲攪笑啦,老師問佢可唔可以一齊玩,佢答:唔得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算好喇, 都叫有答吖, 兔寶寶好多時唔睬人!

      刪除
  2. 兔寶寶適應能力其實都唔錯啦.

    回覆刪除
  3. 妳都好少喺自己屋企煮魚個噃,佢哋唔鍾意食? 兔寶寶真犀利,食得晒隻大雞脾! 啲膠唔翻用得要經常買新架?

    乜得亞囡條辮咁企身嘅呢? ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同呀B晚上都成日食魚架, 通常買平價魚, 又或者魚柳. 不過因為兩母女都唔識食魚鰭魚頭呢D, 通常會拆晒肉出來. 你講果個膠碗, 其實我都有懷疑過可唔可以重用咁多次, 經你提醒我都唔敢用了.

      刪除
  4. 自己煮泥膠,我真係無諗過喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 網友T&P post過自製泥膠一文, 我先知咋!

      刪除
  5. 玩泥膠好多變化, 好好玩架~

    回覆刪除