2016年10月5日 星期三

我都識啦

2016年10月5日

K2開始, 老師要求隔週做一次"新聞集", 把有趣的報張新聞剪下來, 貼在簿上, 幼兒加上插圖, 並在家長協助下寫下簡單感想.



今年, 老師要求幼兒圈起自己報導裡認識的字. 

有人: " 呢個字我識啦"..."
           "又字我都識啦!".....
         "字我識咗啦"....
                               "字我都識啦"...(愈圈愈興奮)
媽咪: "你唔好猛咁圈喎, 真係識先好圈...你圈起嘅字老師會問架!"

有人...(呆一秒變臉): "咁我搵擦膠擦返晒佢喇!"   

:P


4 則留言:

  1. 兔寶寶攬住你, 超sweet啊﹗
    開心見證著她成長,很可愛的一個女。"乖,聽媽媽話,要愛錫媽媽啊﹗"

    回覆刪除
  2. 兔寶寶叻女,制止媽媽攪攪震.... hahaaa

    回覆刪除
  3. 唔好嚇佢啦...佢到認到呢

    回覆刪除