2016年8月29日 星期一

K2完結了

2016年8月29日  星期一  晴天

生草喇, 生草喇, 
我個blog生晒草喇....






因為無時間整理相片, 所以好耐好耐無寫blog...
但我週不時都有上去探大家架..
話咁快, 兔寶寶已經要升上K3...


K2呢一年, 我同兔寶寶就初試兩母女去旅行,
近近地, 去北京...


K2呢一年, 好忙, 但亦好充實, 
我並唔係怪獸家長, 幼稚園階段, 
只要求佢學識學校要識嘅野.
小學呢, 我只希望佢入到去幼稚園嘅友校...
學業上嘅壓力近乎零.


反而我會提醒呀B, 玩, 都係玩埋K3呢一年.
呢一段二人生活, 
相信亦係兔寶寶嚟緊十年之中最愉快的.

希望下次能夠快少少出blog.





5 則留言:

  1. haha^^又有驚喜呢~睇見兔寶寶小朋友開開心心~媽咪一樣開開心心~大家睇blog一樣開心架^^

    回覆刪除
  2. 兔寶寶紮辮仔~著裙仔~睇公仔~家人睇見兔寶寶開心拍手仔~hehe^^一家人生活健康愉快^^
    兔寶寶升學升班K2K3玩得順利又愉快哩^^

    回覆刪除
  3. 兔寶寶高咗好多,手長腳長。希望好快又會見到你出Blog啦.... ^ ^

    回覆刪除
  4. 好耐冇見。又大個女左,見到你們開心過生活便好了。

    回覆刪除
  5. 祝你們一家人中秋節快樂^^

    回覆刪除