2014年9月3日 星期三

第一次歌唱表演

9月3日  星期三  晴天

上星期六, 兔寶寶作了人生的第一次公開表演.




兔寶寶現在每星期上兩堂團購的音樂堂, 
幾堂後老師告訴我, 
因為她乖(而不是唱得好聽), 所以讓她上台表演一下...
大概是學校想多售入場卷吧!
不過一張成人入場卷又不貴, 
學校又沒有要求表演學生多購課程去彩排, 
於是我就很快手的登記了參加, 
音樂會前, 
我是完全不知道呀B會唱什麼歌曲的.

一開場已就開始表演大合唱..
 


呢班小朋友都真係算幾乖, 
唱完兩首歌, 仲要坐定定做佈景板, 
等其他小朋友做音樂劇.
音樂劇中段, 再唱一首歌~


表演完謝幕, 
可能彩排不足, 
兔寶寶縮咗去後面..


以為喱响後面後人睇到, 
呀B仲响個台上R痕~
其實做佈景板等緊人地演音樂劇時, 
佢都有打喊路, 細路仔真性情表露無遺.

到頒獎時又有蝦碌事..
每位表演者都獲頒金牌和証書, 
攞完個金牌, 
呀B唔等大合照, 就九秒九闖返落台搵我...
幸好我叫佢自己行返上台等影相, 
佢都唔怕醜咁行返上去...


大合照.



同校長影合照.


散場後行下APM,
呀B好珍惜個豬肉獎, 
張証書就一早丟俾我拎住, 
個金牌(佢話係金幣)就揹住.


响商場騎馬仔.

商場內有一處地方俾人影3D相.

呢日呀B心情好靚, 
見到D公仔時一反常態, 
叫我幫佢take photo喎~
鄉下佬出城, 乜都要影下...


返到屋企仲要攬住塊金牌..




12 則留言:

  1. 兔寶寶好叻女,一D都唔怯場呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢表現得比我預期好呀! 响台上坐咁耐, 佢一路坐我一路驚佢會離開座位, 估唔到D小朋友都幾聽話.

      刪除
  2. 很好的經驗, 阿女不害羞,抵讚啊, 可以多玩。
    表演都幾開心GA.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我記得細個上台表演, 就算班際果D都會好驚, 呀B比我大膽好多.

      刪除
  4. 童真的一面有(甩漏)表演~仍受人歡喜呢~

    回覆刪除