2014年8月31日 星期日

週日雜記

8月31日  星期日  晴天

上星期忙著攪老爺出殯事宜, 
晚上都沒有精神寫blog了.
大人忙著正經事, 
對小孩來說, 卻是多了些新鮮事情去探索.

上星期一約了朋友玩塔羅占卜, 
占卜前先到了灣仔一間台式小店去吃晚飯.



兔寶寶沒吃多少, 
卻把整杯芒果多多喝光了~


****************

除了去波波池, 
現常常帶兔寶寶去中央圖書館內的玩具圖書館玩.
四十五分鐘一節時間, 
每位小朋友可以借兩份玩具.
兔寶寶最常玩的是嬰兒車~


*****************

週三週四去了大酒店送別老爺,
第一次從北角碼頭搭船往紅磡.
九月我上班兔寶寶上學, 
三人各有各忙, 襯有機會要影下全家幅.

週四英雄宴後呀婆帶了兔寶寶去波波池玩.
 


兔寶寶在做白事兩天都表現得正正經經, 
無扭計無嬉笑無跑來跑去, 
大人叫佢做乜就做乜,
特別獎勵她陪呀婆玩一次Thomas小火車. 

玩完波波池, 
呀婆還陪了我們一同去玩具圖書館.
之後約埋舅父, 去了天后的潮州村吃.
先叫了一份二人餐, 等舅父放工過來.


舅父未到, 兔寶寶已嚷著要吃, 
我分了四分一條魚給她先吃.


吃罷兔小姐還是覺得不夠,
但我又不想讓她多吃, 要佢等埋舅父.
於是佢無奈地托住個腮, 
不停叫舅父快D, 我要食魚呀!


舅父來到後再叫多碟韮菜花炒鵝紅.

這頓飯還有段小插曲.
當我開懷大吃大喝時, 
兔小姐先叫我帶她去VV, 
然後又告訴我她要去poo poo...
這飯店的洗手間比較上殘殘舊舊, 
但佢要去都無辦法.
開完細開大, 坐多兩坐, 
我打算爬埋碗裡的飯時, 
瞄到她神情有點不對...
於是再問她, 係咪仲要去呀?
佢笑笑口話係...
個廁所實在太污糟, 連呀婆都忍無可忍, 
叫我們先行飛的回家...
不過返到屋企, 直至上床睡覺, 
佢都未去過一次廁所...

9 則留言:

  1. 哈哈,兔小姐好像成熟了。
    明白有新開始,加油呀

    回覆刪除
  2. 九月你開始返工拿,新的開始,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下個禮拜先正式返, 到時真係忙到出煙了.

      刪除
  3. 搞掂件事,又告一段落,又要重新各有各忙,希望你們好的開始.事事順利.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 暫時都係返兩個鐘咋, 唔算太忙, 兔寶寶超級鍾意返學, 响屋企成日都話要返學呀!

      刪除
  5. 開心家庭合照~like~
    祝你上班事事順利~加油~

    回覆刪除