2014年8月24日 星期日

長洲半天濕身遊

8月24日  星期日  晴天

剛剛過去的星期三, 
我們去長洲玩了半天.
約了婆婆和舅父下午兩點在五号港外線碼頭會合,
早上無野做, 先去波波池玩.




去到碼頭未入閘上船, 
見到有富豪雪糕車响正碼頭對出, 
尚未吃午餐的我馬上跑去買一支, 
兔寶寶豪不客氣的吃了一大半.



上船了!
來張三人照~
這三幅相照得婆婆很年輕~

兩婆孫笑得很燦爛, 
但舅父面容崩緊, 
可能係坐船都要拎住一大袋野吧!


我同兔寶寶的自拍照.



來到長洲, 第一件事係找吃的!
呢日天氣非常不好, 全日都落住雨, 
但我們來時剛巧遇著一大班學生, 
又濕又多人, 求其去了一間茶餐廳吃.

 叫了三個餐, 
餐飲要了兩杯熱茶走, 
我要了珍珠奶茶, 跟餐不用多加錢,
味道都幾好.


婆婆要了奶醬豬餐...
個包...真係好細個!


呀婆飲完茶先嚟就唔太肚餓!
可憐嘅舅父! 
未食晏, 要了芝士碎肉漢堡餐, 
個包一樣係咁細, 同個牙纖筒差不多大小.

我都唔好得幾多, 
一樣未食晏, 叫了雞翼沙律餐..
呢份係正常下午茶size,
但俾兔小姐獨吞了兩隻雞中翼, 
還要飲咗我半杯可以用來頂肚的珍珠奶茶..


食完呢餐, 舅父暫時離開我地一陣.
此行目的, 係陪佢响長洲寓工作於娛樂, 
順便帶呀B出去玩下.

唔夠飽, 走咗去買包食.
長洲有兩檔舊式麵包鋪幾正...
唔係專登影兔寶寶食包, 
而係呢個時候好大雨, 
我地走咗入街市避雨呀~
 


等兔小姐食完包去下廁所咁, 
舅父已完成一半工作歸來, 
我們冒雨在長洲行了半個圈...


影呢幾張相嘅時候, 
算係無咁大雨架喇~

 行到停雨, 
終於同兔寶寶影返張長洲風景照.

跟住...又落過大雨!
有傘都濕半個身, 
一路行一路感覺到對襪唧D水出來!
於是行咗去體育館避雨.


 呢個體育館面積很細, 
全層只有兩個年輕人在打羽毛球.
除了睇人打波, 只好吃下零食打發時間.
圖為兔寶寶想俾又唔俾呀婆食紫菜.

仲有乜好做呢?!
咪望下窗口, 睇下細雨D未囉?!

等細雨小小, 
我地就行出去海皮食飯喇~
小圖果盒利賓納, 
因為兔小姐唔合作食飯, 
所以到目前為止, 佢都係仲未飲到落肚嘅.


無叫海鮮餐, 
散叫了自己喜歡吃的小菜, 
埋單其實抵過叫餐!


小朋友唔肯食飯就係咁嘅樣喇~  
佢話自己好飽喎..


之但係食椒鹽白飯魚呢, 
佢又有胃口喎!

食完飯我地就要趕船喇~
臨行前都依照承諾買了隻大菜糕蛋蛋俾兔寶寶.
上船後佢同呀婆高舉此行戰利品..


開船時, 
我們都同時間做了一件很失禮的事..
就是除鞋除襪子, 俾對腳乾爽吓...
兔寶寶未食飽飯, 食腳趾.

玩了整天, 
兔寶寶竟然未睡過一覺, 
真是後生可畏.
而我, 累到癱了. 


8 則留言:

  1. 嘩﹗食腳指,好利害呢﹗

    回覆刪除
  2. 一直有追看你的日誌,我是看著兔寶寶長大的(由細碼bb去到現在大碼大bb);
    但我想要提醒你不要太過明顯的每天避開你奶奶,奶奶此終都係“黑暗期未過”
    如果將來你哥哥的太太像你現在那樣,你會有什麼感覺??

    回覆刪除
  3. 張相真係影得婆婆好後生呢~~雖然落雨有D美中不足,但一家人去長洲玩下都幾開心^^

    回覆刪除
  4. Veritas你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  5. 兔寶寶無啦啦食腳指, 又似舊事BB的時期~
    你都好生意呀! 有人在你blog宣傳添^^

    回覆刪除