2016年11月15日 星期二

發雞盲

11月15日  星期二  晴天


兔寶寶小姐是一位喜愛發問的小朋友.
有陣時佢係响唔知邊度, 聽咗一D佢唔明白嘅字眼, 
佢返嚟就會問我點解.





例如有一次有人問我, 乜野係雞泡丸?
我想一想之後, 就問佢係咪雞泡魚呀?


呀有人話唔係, 係雞泡丸, 而唔係雞泡魚.
於是我就上網search俾佢睇, 呢個世上只有雞泡魚, 
又或者魚丸牛丸龍蝦丸, 
而係沒有雞泡丸的... 因為雞泡魚係有毒的, 係唔會用來做魚蛋的.
談話間引申到去.....雞泡魚可以用來形容人地鼓起泡鰓...

又例如, 有一次呀婆帶我地去搭西鐵, 
有人指著地下的盲人輔助線, 好奇地問: 點解地下會有條路係凹凹凸凸嘅呢?
作為一個後現代媽媽, 我也會盡我能力去回答. 

答小朋友問題, 不可以不上心....
話說, 隔了一天, 當我洗碗時.....
我: 兔寶寶你個杯响邊度呀, 拎嚟俾我洗埋佢吖~
睇清楚小小, 原來隻杯係我眼前...
(自言自語) : 哎呀, 媽咪發雞盲呀!                      
兔: 咁你就快要行果條路喇....

我: 咩果條路?!! 👻👻👻



兔: 呢, 港鐵入面果條呀!

我: 😒




3 則留言:

  1. 個"波波池"係咪"冒險樂園"? 邊間呀? 望落幾大間!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係冒險樂園, 响Isquare五樓架, 好似九龍灣同荃灣都有!

      刪除
  2. 兔寶寶小朋友,好奇心每事問^^
    兔寶寶仍一樣可愛的^^

    回覆刪除