2013年11月22日 星期五

秋日行山樂

11月21日  星期四  晴天

星期三大少放假, 
本來打算去山頂行吓果條行山徑,
大少就話既然我未去過姻緣石, 可以去行吓咁話~

仲好, 就响屋企附近, 
連車錢都慳番~
大少同兔寶寶一人一袋, 
而我就兩手fing fing, 很是過癮.



經過無數的舊屋、豪宅和學校後, 
便上到去步行徑了.



開始行山前在一油站買了水, 
大少又提議要買包薯片上路,
兔寶寶當然附和啦~



行咗無耐, 就見到有很多松鼠在叢林間跳躍,
兔寶寶大方地把手上的薯片讓出去...



佢應該係好明白到除人類外,
其他動物係唔會吼佢手上嘅食物的.
 請唔到客, 留返自己食啦~
呀B都算好野喇, 成個行程都係佢自己行的,
雖然有叫過攰, 扭大少抱一下, 
但唔洗一分鐘又跳返落地繼續行.



沿途風景, 呢個山唔高, 
又係山腰, 無乜野睇.
除了修路工人外, 沿途都係健碩的跑步人仕多.

 
行行吓有少少微微雨, 唔大.
去到一個亭避雨, 大少忍唔住要拆薯片出來食.



繼續行, 開始要氹吓先肯行喇~


去到另一個亭, 大少又坐低休息吓.
而兔寶寶就玩猜樓梯.
今次嘅行程之前, 
大少睇C我同兔寶寶好快會攰行唔郁.
佢真係睇少我平時帶呀B出街嘅運動量, 
閒閒地一日都行兩個鐘啦! 
就算响屋企都無幾多時間可以坐响度...
反而係佢除咗久不久跑吓步, 平時都係坐响度多,
攰果個係佢呀!



睇下, 兔寶寶雖然話攰話攰, 
但都行到成隻雀咁, 跳吓跳吓~



行到某一站, 拉筋時間.
Err...有人唔多夠高添~



跟住又行呀行, 兔寶寶眼尖, 
俾佢望到山下有個小型遊樂場.
要多級樓梯落去玩, 而且個遊樂場又荒荒蕪蕪咁, 
我睬佢都傻呀~



終於到咗姻緣石喇, 
原來可以拜架喎, 一場來到, 
都拜一拜.



拜完可以行上去一睹呢塊石嘅全貌.
兔寶寶上上吓樓梯唔願行, 要由大少"稱"起~



見到成塊姻緣石, 
就明點解舊時D人會認為拜佢會"早生貴子"了.



我地唔洗再求早生貴子, 
幫吓人緣各樣那樣都好吖~


塊石無乜野睇, 野完相好快落返嚟.
落樓梯更困難, 但兔寶寶都小心地一級一級咁走落嚟,
係大少抱一抱住佢影相咋~
 



大家都有D累, 
行另外一條快速D嘅步行徑落山.
呢條路比上山果條短好多, 也斜得多.
兔寶寶想高速急步行落去, 嚇壞我呀~

行返落皇后大道東, 我地先搵地方食LUNCH~

12 則留言:

  1. 行下山都幾健康呀,拜姻緣石早生貴子,好似係因為石型似男性某個器官架

    回覆刪除
  2. 兔寶寶好野,行畢全程

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都幾好腳骨力, 而且幼兒來講佢算行得幾快架~

      刪除
  3. 兔寶寶好叻女,一家人行山好開心,我都好鍾意架﹗

    回覆刪除
  4. 我細個無兔寶寶咁乖,唔想行就坐響地下,幾十年來,都比家人拎來笑話我呀~~~

    回覆刪除
  5. 哩啲天氣最啱一家大細行山~~細細個開始行山,第時唔會咁容易行兩步就叫辛苦呢~~

    回覆刪除
  6. 你是否由灣峽道上,姻緣石無去好幾拾年,以前設施邊有咁好,好荒蕪,細路時上去還遇有人吊頸,好恐怖,
    你可以一直向東行,盡頭司徒抜道搭車走,或者大坑活道落銅鑼灣.

    回覆刪除