2013年11月20日 星期三

小記

11月20日  星期三  晴天

最近無日日寫blog, 
唔係因為忙, 最主要係望住個電腦都唔知打乜野好.
雖然日日都有幫兔寶寶影相, 
但每日做嘅野、煮嘅野、食嘅野同去嘅地方都差不多,
都唔知在相片上加什麼文字落去了.
 



諗得衰D真係要感謝兔寶寶同大少都唔係一個對食物醃尖嘅人, 
食乜都無所謂, 
正常人應該會俾我煮嘅野食C,
係食到悶C...


*******************

去睇醫生時同兔寶寶磅下重, 
最新體重係14.9kg, 
即係32.78磅,
比我想像中輕.
抱起佢時以為佢有四十幾五十磅架~



經常會借頭借路抱下兔寶寶, 
再遲多一兩年, 要抱一下都很困難了.

10 則留言:

  1. 襯孩子還小時,要抱多些。

    回覆刪除
  2. 哦,唔怪得最近出 blog 咁飄忽啦!

    證明妳對生活厭倦咗,至會打唔出嘢! 搵啲沖擊俾自己,身邊嘢自然都有所改變; 例如,參考吓同類食材有乜變化可做,㷛乜嘢湯呀咁。我單照顧嫲同自己病,但想嫲食好啲 (老遠返嚟,都係想佢食好唔駛做!),我幾辛苦都自己煮唔叫外賣食味精! 其實,用心煮幾味㷛罉湯都夠妳忙!

    妳仲咁後生,要對生活重拾興趣至得!

    我明白,平日同放假去嘅做嘅都係咁,係好悶! 男人唔覺有問題架,所以拍拖做嘅都千篇一律,要有新鮮感得靠我哋女性去諗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 最大嘅問題就係, 我煮D特別野出來, 另外果兩個都唔多願食咁! 佢地都好似慣咗食千篇一律嘅野! 其實我對宜家嘅生活無乜反感嘅, 本身我都係個幾悶嘅人, 反而係怕成日都寫相同嘅野睇悶你地!

      刪除
  3. 重過祈祈BB,佢得30磅左右咋!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 之前都想一日一篇keep住個恆心, 但持之以恆有D困難, 尤其宜家我經常要早起身, 無咗夜晚寫blog嘅時間.

      刪除
  5. 我呢排都好耐無出Blog啦...

    回覆刪除
  6. 鍾意佢著哩件紅衫兔竇寶, 笑得開心呢~like~

    回覆刪除