2013年10月25日 星期五

遊香港公園

10月24日  星期四  晴天

尋日大少放假, 
未知有乜攪作, 有理無理,
去茶餐廳食咗晏先.
大少叫咗份芝麻炸雞薯格, 
擺明係忍仲咳緊嘅兔寶寶姐...
啱啱炸起又熱又熱氣!




有薯格食個衰豬唔吼我碗拉麵添呀~



食完野, 大少提議去香港公園,
早知就唔著裙啦~



池塘入面好多魚!



仲有好多烏龜!
呢幾張相明顯係作狀手指指啦~



之後去咗一處大少形容為世外桃園嘅地方.



呀B好似知呢個世外桃園係九曲十三彎嘅,
打C都唔肯落地行.



去到觀鳥園, 又影相.
先來幾張兩母女斯斯文文嘅;



影吓觀鳥人, 又影吓雀.



再影吓活潑好動嘅人仔.



之後就到小朋友活動時間...



兔寶寶極愛玩鞦韆, 
似足媽咪細個咁.



其他攀高攀低嘅野反而唔多玩.



本來打算參觀埋園內嘅視覺藝術中心,
去到門口先記起有D野無帶要返屋企拎...
為求快捷就叫大少一個人去攞,
我同兔寶寶就去返附近商場逛住等.
等候其間, 兩母女唔少得食吓零食打發時間.

6 則留言:

  1. 咁啱,我星期一推住輪椅由 PP 行上去行足三個鐘。

    點解妳睇雀冇籠網圍住嘅? 我只睇到幾隻大雀俾好密嘅籠網困住,都睇唔清楚嘅?!

    唔同向日葵影相? 種得好靚好壯健!

    都係細個時嘅兵頭花園好玩好多 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇果D可能係稀有品種, 或會打架嘅品種, 有獨立鳥籠. 我去的觀鳥園, 本身就是一個大鳥籠, 遊客就走入大鳥籠近距離欣賞. 今次行程緊密, 無去睇植物呀!

      刪除
  2. 嘩~睇黎呢日你哋一家三口玩得好開心咁喎!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在每次放假都要開開心心, 因為再遲多幾年放假就要留响屋企溫書了.

      刪除