2014年7月14日 星期一

新家

7月14日  星期一  晴天

2014年7月3日搬了"新"家, 
連續十多天沒有wifi, 
無寫blog的日子, 晚上真不知怎樣過.  
我也懶得影相, 懶得紀錄每一天~
等了又等,
電訊盈科那邊很格外開恩似的在今天為我們裝了寬頻, 
終於可以用電腦上網了~




十分感激我父母和兄長, 
主動提出幫忙, 照顧兔寶寶數天, 
讓我搬家前執拾清潔.
因為我家大少十分忙碌, 
搬家這些粗重工作, 都是我獨個兒負責的.



兔寶寶呢, 離開爸媽數天, 
玩到忘晒形, 完全不會找媽媽, 
真的大個女了~


舊居, 交屋前的照片.
屋小也簡陋, 但這兒見証著兔寶寶的成長.
也許我永遠都會記得, 
那時候的她,  還未正式上學, 
還未太懂說話;
我也無需工作, 
兩母女每天無憂無慮的玩耍.


舊居望出街外的風景.
如果沒有攝下, 
兔寶寶長大就忘記得一乾二淨了.


搬到亂七八糟, 
幸好兔寶寶不在, 否則就忙上加忙...


新居, 就是奶奶家.
沒有新的感覺, 現階段還是磨合期.
 最快適應的是兔寶寶, 
人多熱鬧使她十分高興.
其次是大少, 搬屋後和自己父母同住, 
比皇太子更大少...
而我呢?! 有好有唔好,
很有效率地, 的起心肝找工作.
今天已跟舊老細interview, 確認在九月正式上班了~



13 則留言:

  1. 哈!忙一大輪終於叫做搞妥,相見好同住難,高難度慢慢適應啦,找到工作最好不過,望你順順利,過你好生活啦.

    回覆刪除
  2. 哈哈,咁快搵到工,祝你一切順順利利

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔想IN完又IN, 直接問舊老細請唔請返我...多謝你!

      刪除
  3. 出去做野都好,少咗磨擦嘅機會

    回覆刪除
  4. 反正兔寶寶九月都朝八晚六返學, 仲好啦, 自己有份工, 唔洗同奶奶老爺日對夜對嘛 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地無乜野嘅, 係我自己唔慣好似有人睇住我咁...

      刪除
  5. 搬定了等兔寶寶開學,又要返新工,真係要好好適應適應呀!

    回覆刪除
  6. 有工作的生活, 令你更加有衝勁^^

    回覆刪除
  7. 咁快搵到工~祝你工作愉快~~
    到6299住都好~有佢幫手睇女~你都放心d~!

    回覆刪除