2014年7月2日 星期三

懷念

7月2日  星期三  晴天

舊居執了八八九九, 
最吃力的不是執, 
而是把所有物件, 包括櫃桶抽出來用大水喉洗刷一次.

明天叫了搬運工人正式搬居了.
離開這住了差不多兩年的地方, 
最不捨的是一班常常碰面的街坊鄰里:
樓下office姐姐, 
附近的麵包店和精品店, 
甚至是超市的店員, 
幾乎每天都會走入去打牙較. 

以前並無"街坊"這個概念, 
對每天都會見的"陌生人", 最多都是點吓頭~
直至成為全職師奶, 
加上有兔寶寶這個專業PR, 
使我多了一班無所不談的朋友, 
雖然有些我連人地個全名係乜都唔知, 
但他們一定比我的親友更清楚我的日常作息, 
也讓我多了一個渠道去傾吓講吓.

兔寶寶在這兒也結交了不少朋友,
發展她人生中第一段友情~


兔寶寶很喜歡這個姐姐, 
為了她, 週未時我應該會帶呀B返灣仔玩吓~


動漫基地的姐姐們~


樓下office姐姐和她兒子...
每次經過如果姐姐不在, 
呀B會說姐姐放假了~
又, 我問她將來和嫲嫲一起住好不好?!
佢話唔好, 要同姐姐一齊住! 


更改地址手續已辦清, 
寬頻搬遷那方面本也更新了合約.
直至今天下午才收到電訊盈科通知, 
說不能如合約所講在後日搬遷, 
因為他們的線路未ready, 要等四星期!!!
(但之前查詢, 佢地答我新地址是有光纖覆蓋, 
並因此而要我簽一個貴D的plan!
今日我問佢點解同樓的人可以用它們的服務, 
佢地就答我: 新客戶, 要排隊! 
真巴閉!)
無得say no, 一係終止合約, 
唯一的補償是唔洗交"終止合約"的罰款!!!
真是豈有此理!
這兩天除了攪搬屋, 
仲要搵下最快邊度有上網..
(pccw的客戶服務提議我一路keep住排隊, 
一面搵吓第二間上網!)
可能有一排不能在網上看到大家了~

8 則留言:

  1. 有小朋友真係特別容易識到人
    唔緊要啦,好快會適應,祝你一切順利。

    回覆刪除
  2. 往好處想吧, 可以多雙手照顧兔寶寶, 都幾好吖, 祝新生活愉快 ^ ^

    回覆刪除
  3. 希望你地快D適應新地方!認識更多朋友仔!=)

    回覆刪除
  4. 新居新感覺~好運一齊來~嘻嘻^^

    回覆刪除