2013年12月13日 星期五

學揸筷子

12月13日  星期五  晴天


尋晚兔寶寶早在六點就吃了晚飯, 
到我煮個麵吃時佢又要痴D嚟食.
見佢用我對筷子撩來撩去, 
不如就試吓俾佢用吓對學習筷子.
舊blog友都知道兔寶寶是左撇子來的.
先前用夾仔訓練夾小東西時, 用左手一夾就夾到, 
用右手就點都夾唔到~


揸筆都一樣, 
雖然呀B現在還只是在學習畫直線畫圓圈的階段, 
佢都係喜歡用左手拿筆.
我自己花了少少時間睇過D文章, 
大概都是說左撇子學習上是沒問題的, 不要強逼佢用右手.
但睇真D呢, 
原來亦有研究說左撇子學寫中文字是很難的, 
因為中文字的筆劃都是由左至右去寫的, 
要左撇子和右手執筆一齊練習書寫中文,
左撇子就明顯書寫速度緩慢.
小時候有兩個同輩親友都是左撇子,
很記得他們的父母常麻怨"教寫字教到嘔血",
不錯我是有點一竹篙打一船人,
這記憶卻是深深印在腦海裡. 
所以當我發現兔寶寶是左撇子時, 
口裡雖認同很多人所說的要"順其自然", 
心底裡其實有點想改變兔寶寶用左手的習慣, 
尤其是日常生活方面.

就因為咁, 買學習筷子時, 
明知有機會得物無所用, 仍然買了對右手專用的.
因為個手指位已經定死咗, 
佢想用左手來揸都唔得!
試咗兩次, 竟然夾到麵食, 
一食仲食咗我半碗~
 



為免佢成碗食晒, 最後要佢夾提子食!


************************

 另外兔寶寶最近好似忽然間開竅了, 
雖然唔似人地所講開水喉咁B巴啦說話,
但偶然會有紋有路地吐出整句句子, 
例如: 我想玩XX、想去XX度、
跌倒又會自己講無事等, 
返playgroup都主動了好多, 
我已經可以離開課室讓她獨自上堂了.
有時還會爭住做以博取老師稱讚呢!
 很開心有其他學生家長都說佢好smart~

19 則留言:

  1. my aunt was born left-handed, but my grandparents forced her to use right hand. So, now, she uses right hand to write and eat (without problems at all). But when she plays badminton etc, she uses left hand.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想迫到佢用右手寫字, 因為我本身都係左右不分的, 如果佢用左手寫字教佢寫中文就大鑊了~

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實係米粉, 一個超力米粉來咋, 不過諗住自己食, 原煲上懶洗碗囉~

      刪除
  3. 我囡囡都係左撇架! 佢細個時要教佢寫字真係好難, 所以我要佢用右手, 佢好快就習慣用右手寫字, 一D問題都無! 其他就由囡囡自由發揮, 所以其他所有嘢, 佢都係用左手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想迫到佢用右手寫字, 因為我本身都係左右不分的, 如果佢用左手寫字教佢寫中文就大鑊了~

      刪除
  4. 其實如果練到右手,佢以後係左右手都用到,叻叻架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個朋友可以左右手同時寫相同/不同嘅字添呀! 不過我只想佢用到右手就夠喇, 我本身都係左右不分的, 如果佢用左手寫字教佢寫中文就大鑊了~

      刪除
  5. 我至憎呢款圈手指嘅筷子,絕對學壞手勢!

    啲鬼佬叫我教佢哋揸筷子,我話當你肚餓時又唔俾你用手就自然識揸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 囡講多咗嘢,放心晒啦 :-)

      刪除
    2. 其實....我揸毽摌筷子嘅姿勢都唔啱架! 以前父母好迫我樣樣野都要啱姿勢, 我很反感. 夾到寫到就得啦!

      刪除
    3. 未放心架, 唉, 都係果句, 養兒一百歲, 長憂九十九

      刪除
  6. 我都好明媽媽嘅心態,最早寶貝仔都係愛用左手,我都有鼓勵又不太勉強地叫佢用右手,結果佢執筆揸筷子都用右手。
    始終個個小朋友性格唔同,少少輔導能改到最好,否則都係順其自然,唔好太勉強最好了,用左手重聰明呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 聰唔聰明就未知啦, 我本身都係左右不分的, 如果佢用左手寫字教佢寫中文就大鑊了~

      刪除
  7. 回覆
    1. 宜家未算辛苦, 遲D佢學寫字要計加減數時係最辛苦.

      刪除
  8. 學習筷子, 依家好多成人都不識用呢? 兔寶寶可能好叻用筷子, 遲D叻過大人添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我識用筷子, 但手勢一定唔正確. 其實有咩所謂呢, 夾到野食姿勢唔太核突又唔影響到人就得啦!

      刪除
  9. 我老公都係左撇子~順其自然啦~佢想用邊隻咪有佢囉~
    寫中文係煩D~睇唔到自己寫乜~不過就到架~哈哈~好易慣~

    回覆刪除