2013年12月15日 星期日

週日雜記

12月15日  星期日  雨天

阿信屋在週未有時會做會員大優惠, 
正價貨品七折. 
這些時侯我總會買很多東西.
嘻嘻, 其實有無折我都很喜愛逛阿信屋, 
而且一買就一定會買夠五十元,
換多一杯即磨咖啡飲.
上兩星期就因為要搭夠50蚊,
買了兩包蒟蒻方塊.
唔知整乜好, 
求其用D辣椒醬豆辦醬蠔油醬油等做了個涼伴.




天時涼我麻麻地喜歡食凍野, 
但大少就很欣賞, 話好好食喎~



***********************

一天在路上遇見一隻很酷的狗, 
坐在車上等主人歸來....



*********************

這兩天又冷又落雨, 
兔寶寶再次傷風了, 週日都無得去公園玩...

11 則留言:

  1. 兔寶寶傷風又要難為了媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家佢大個咗, 試多兩次傷風我也習慣了, 係怕佢晚上會咳到嘔囉~

      刪除
  2. 呢 個天氣好易病~兔寶寶好D 未呀?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 宜家佢大個咗, 試多兩次傷風我也習慣了, 係怕佢晚上會咳到嘔囉~

      刪除
  4. 兔寶寶身體健康, 多多保重呀!
    凍野我都鍾意食~
    狗頭大師相型呀!

    回覆刪除