2014年1月7日 星期二

進步

1月7日  星期二  晴天

尋日兔寶寶晨早醒咗, 
一起身就去廁所.
宜家佢外出和睡覺仍然要著尿片, 
但只要佢能夠都會忍住, 
連出街都要等返屋企先去, 
試過忍成個幾兩個鐘都忍到.emotion
不過我地唔係想佢忍, 反而想佢快D習慣响陌生廁所度去!emotion

去廁所都要拎住本書睇, 好勤力呀!emotion
呢本係弟子規圖解版, 我都係第一次睇!
坦白講我都係當故仔咁講俾呀B聽就算喇, 
個人認為, 有某些訓示當今已不合時宜了~~~
Picture



中午大少去咗跑步, 
跑完返來去飲茶. 
帶埋顏色筆俾兔寶寶玩, 
宜家佢雖然都係習慣用左手, 
但經提示下都肯用返右手, 無好似以前咁C牛一面頸了.
我覺得同佢睇到哥哥仔用右手揸筆唔多唔少有D關係的...emotion
 PicturePicture

 仲係用緊學習筷子,
強迫佢用右手~ emotion
Picture


哥哥仔同兔寶寶都好鍾意食食吓擘大個口俾人睇咀內的食物! emotion
Picture


來幅正經些的! emotion
Picture

9 則留言:

  1. 哈哈,坐廁睇書,呢D係大人習慣喎,而且好似話唔係咁好,阿B咁快學到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢開細咋! 我同大少都唔會如廁時閱讀, 都唔知呀B响邊度學.

      刪除
  2. 大少爺寫字用右手, 食飯就用左手揸筷子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最想兔寶寶寫字能用右手!

      刪除
  3. 我家姐個仔5歲~夜晚仲用片~哈哈哈~我家姐話廢事換床單..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大個都唔洗點痾夜尿啦, 仲唔戒片真係錢多, 個小朋友又肯著先至奇!

      刪除
  4. 兔寶寶辦公時間~~~睇書~~~哈哈!!! 真係辦公椅 (^_^)嘻嘻!

    回覆刪除