2014年1月5日 星期日

週日雜記

1月5日  星期日  晴天


兔寶寶跟大少一樣都是貪靚鬼.
例如: 試穿新裙子後, 會捨不得脫下.
外出要換衫時, 
會要求穿哪件衫, 哪條褲.
週五這天天氣和暖, 
買了一頂冷帽後卻捨不得脫下, 
寧願捱熱...




上完playgroup, 
帶呀B去食開心樂園餐. 
開心樂園餐之中我只會買最便宜的漢堡包餐, 
因為兔寶寶之前都只是吃薯餅/薯條和飲橙汁, 
個包很孝順的留給我吃...
這天可能很肚餓, 
連包都吃了半個...




其實兔寶寶對包包餅餅一直都無乜興趣,
玩多過食;
反而更喜歡吃粉麵飯, 粥除外..


**********************

星期日這天, 
哥哥仔放假, 
大少又很識做的帶了兩隻娃鬼去公園玩了~
今次, 無合照, 
大少又無whatsapp返哥哥仔D相俾我, 
所以只得兔寶寶一日亮相~~

6 則留言:

  1. 頂帽同件外套襯到绝!

    回覆刪除
  2. 這個年齡對衣著最有主見了,我最怕係冬天著熱天衫,熱天著冬天衫,所以唔啱日子嘅,我會收埋唔比阿女見到嘅~~~

    回覆刪除
  3. 女仔喎,梗係有主見啦 貪靚馬 哈~

    回覆刪除