2014年2月27日 星期四

放假一天玩玩食食

2月27日  星期四  晴天


尋日大少放假, 
我地先去銅鑼灣買D野, 
之後搭叮叮去北角食晏.

去了大少好朋友個弟弟開的食肆吃.
叫了一份菜飯午餐、
一籠小籠包和一碗鱔糊湯麵.


呢間上海小店食客很多, 
價錢很相宜.
 




大少要了蔥爆牛肉菜飯.
餸分上, 份量不少又幾好食.
連埋杯唔太甜嘅豆漿才三十幾蚊.


我的鱔糊湯麵也是麵餸分開的, 
大大的一份才三十九元.
原來兔寶寶跟我一樣, 
都很愛吃炒鱔糊.


菜飯和湯麵, 
忘了影小籠包~


吃完午餐就去玩波波池~


大少留在樂園裡陪兔寶寶玩, 
我就出商場四圍行, 
好快就過咗兩個幾鐘.


大家都攰攰地, 
去咗麥當奴break 一 break.
兔寶寶攰到薯條都唔食, 
响樹中眼瞓~

食完麥記大少提議走出商場行一陣.
經過一間叫德興隆嘅老字号,
人頭湧湧, 又走入去叫D小食.


大少食鍋貼, 我要煎釀豆腐,
每人再加碗豆腐花, 臨走再買支豆漿.
平平地都食得好滿足.

之後就走去兔爺爺屋企食晚飯了.

7 則留言: