2013年11月11日 星期一

週未半天

11月11日  星期一  晴天

剛過去的週未, 兔舅父和兔婆婆來了灣仔陪兔寶寶玩.
舅父來到時兔寶寶還在上playgroup,
於是我就同舅父一齊接放學.
兔寶寶放學見到我們, 第一時間叫"舅父舅父舅父", 
連續叫了好多聲..
Picture
 


等埋婆婆來到, 呀B第一時間拉了婆婆入去動漫基地坐吓.
由於我地想食的食肆仲未開門, 我地去了公園玩.
PicturePicturePicture



等到五點幾六點, 我實在餓到不得了,
就重返餐廳睇吓開門未....
開咗, 入得!!!
這是在一條巷仔的韓國餐廳.
Picture



 前菜, 麻麻地...
Picture



叫了石頭飯.
Picture



店員幫我地撈勻.
小圖為菜牌的照片, 靚仔好多~
加咗辣醬好味D, 唔加就麻麻地好食.
Picture



炸醬麵是我要求叫的...
同韓國吃到的差異太大了, 
是完全不好吃!
這碗麵要九十塊, 這價錢可以吃到一碗不錯的日本拉麵了.
Picture



綠豆煎餅.
Picture
吃到這碟完全無味的炸物, 
我已經很後悔提議來這裡...
別理它價錢如何,
單以味道來計, 我敢說隔夜的油條還要好吃.



煎魚餅.
Picture
 最後呢碟, 試過真係無野講, 
原來煎魚餅即是蛋漿包住魚塊來煎...
我們都被相片誤導了是什麼特別的東西.
這都不是太大問題, 最大問題係佢完全唔好食!!!
我煮給兔寶寶吃的白烚魚塊仲要好食過佢!!

埋了單, 還有糖水送.
是韓國米糖水, 好像潮州粥下了糖的味道..
Picture



光顧了這餐廳後, 終於明白石頭飯和炸醬麵點解响韓國咁出名,
叫其他野食簡直踩雷呀~~
這餐吃得很飽(被那綠豆餅撐飽了), 
承惠五佰多元, 謝謝大佬請客, 
否則今餐我是十分不甘心掏荷包的.
 Picture



兔寶寶係食咗DD咁多前菜和飲咗DD甜米水, 
還有就是和我爭飲麥茶.
Picture

5 則留言: