2013年11月10日 星期日

皮蛋魚肉紅米粥

11月10日 星期日  晴天

上星期煲皮蛋魚肉紅米粥,
跟上次一樣, 加了蠔豉瑤柱仔和腐竹作粥底.





煲之前呀大爺話食, 煲咗之後食丁咁多,
就係呢煲粥喇~
煲咗成煲, 呢次真係同煲粥一樣, 
杰撻撻~
屋企無蔥, 加D奶奶整嘅炸花生紫菜落去, 
靚晒~


Post埋前日大少午餐, 
有西芹和兩隻無油炒雞蛋, 佢本來叫我出街食架!
我以食飽為理由拒絕咗, 
煮D"輕騎"野, 佢唔食我食!
慳返D錢自己帶埋兔寶寶出去行街街食拉麵好過~

3 則留言:

  1. 佢唔食嗰碟輕盈午餐,終於食咗乜?

    出去食真係唔值,唔好食唔好坐冇招呼,慢吓手受埋氣添! 反正都係貴,我情願自己煮,至少冇味精冇雞粉又乾淨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食咗呀, 我嘅意思係煮得輕騎D, 佢唔食的話, 要我食我都可以食得落. 食得少嘅話, 我都情願自己煮, 同埋我食菜多, 自己煮一定又平又少油囉~

      刪除
  2. 粥+炸花生紫菜, 更加好食又好睇呀~~~

    回覆刪除