2015年12月10日 星期四

十一月。月誌

12月9日  星期三  陰天

經blog友Chris留言提醒, 
我先記起我個生滿草的blog....
原來十一月已在忙忙碌碌中過去了...
日子真是快呀...

每星期...最期待, 依然是星期五..六...
兔寶寶亦在不知不覺中, 
長大成一個可以同我share 一份二人餐的小朋友了~



响我個blog入面, 好少提及呀B現在已經識D乜野物野....
因為...自己都知自己事, 
真係好少時間去教佢!
而且咁細個人仔, 都係識食識玩同身體健康最緊要!
但我知呀B醒咗好多, 佢識得駁咀!
呢樣野...我估同齡嘅小朋友好早已經識...
兔寶寶確係比其他小朋友遲了一點..
又或者係佢單純了點.
不過聽到自己個女"終於"識得駁自己咀,
個感覺好得意, 有少少開心, 
又有少少擔心將來有排受...


又係秋季旅行...
某程度上, 我都算係失敗的媽....
乜都無教呀b....亦唔識點教...
但幸好呀b算自己試下試下就識....
識踩單車lu....


好快又聖誕節...
今年好忙呀...但正日呢幾日, 應該都可以陪到兔寶寶...


好喜歡拍呀b吃東西時充滿童真的表情...
 
  


早前渣打銀行攪夜光巡遊, 
响正屋企樓下, 於是一早去擺位...
咁啱撞到兔寶寶的同學仔, 
一齊睇好開心...
話時話, D超級大燈籠樣子有點恐怖,
但熱熱鬧鬧, 大人小孩都可以享有免費娛樂一晚.




4 則留言:

  1. 兔寶寶又好似高咗,識駁咀某程度上都係好事黎既,即証明佢自己有思想,我都期待同害怕我女識駁咀既日子來臨 :p

    預祝你同兔寶寶聖誕節快樂!!

    回覆刪除
  2. 其實不應該想小孩"駁咀"與否,任何事都有正面與反面的觀點呢~
    西方人教育,要小孩子必須有自己的觀念思考,小孩才有自己創意~

    回覆刪除
  3. 2016 兔寶寶更加醒目~ 二零一六 兔寶寶活潑快樂 ^_^

    回覆刪除