2015年11月4日 星期三

十月份記事

11月4日 星期三  晴天

又一個月無寫blog了.
今次要一次過寫返十月做過D乜同玩過D乜, 
有心理準備內容會好長!!

月頭去咗盛八, 
用coupon團購去食好抵!



原來佢地有兒童餐, 
哈, 我估對小朋友來講最重要係杯橙汁同啫喱糖!


再叫多一份蛋包飯加沙律, 
一大一細食已經好足夠喇~


某日週未兔爸爸同我地去飲茶.
臨走行經魚缸竟然有條大鱔走甩咗!
兔寶寶十分興奮呢!
兩父女合演一場活捉鱔記~


捉完鱔去玩搖泡泡~


當日下午, 我帶咗兔寶寶去行吓街...
其實個個週未都係咁, 
大前題係呀B升上K2之後工課多了很多, 
平時星期一至星期四基本上都唔會點出街, 
等我放工接埋呀B放咗學之後連超市都趕唔切去就要返屋企沖涼做功課!
如果我要開會趕唔切七點前接佢, 
就要襯早打俾學校安排埋晚飯和做功課!


小朋友在學校, 不論吃飯和做功課都會快一點!
只是我覺得如果樣樣野都留俾學校幫你去睇住小朋友做, 
咁就有點兒那個了....
兔寶寶是個乖孩子, 
做功課都算自動自覺, 
最多會話做咗自己鍾意果樣先...
而且會自動擦咗寫得唔靚嘅再寫過...


買咗好幾張屋企附近雪糕店嘅團購卷,
但呀B一返學就咳咳咳...
差不多過期都未用晒, 
要快D食喇...
食得太多, 由初初覺得好好食,
整整下覺得好難食....同埋...
呀B係鍾意食雪糕車多D囉 ^__^



最後一杯...終於食晒, 
亦試勻晒佢所有配料...
結論...都係配招牌蜂巢最好食.
同場附上呀B的圖工一張.


另一週五晚, 去超市時試吃棗子一粒..


某週六, 得知以前成日去的動漫基地有鋼琴玩, 
專登行去灣仔...
雖然呀B成日話好想學琴, 
但我打算就算俾佢學...都等佢再大D手指仔靈活D先.


彈完琴又去灣仔公園, 
玩完再去波士頓餐廳, 
兩母女抄撐枱腳~


十月喎, 點少得萬勝節呢!
小朋友最開心, 可以扮鬼扮馬.


有一個週未去咗皇室堡扮嘉菲貓...


呀B拎住個南瓜燈籠, 好鬼可愛!
其實仲有得扮嘉菲貓嘅好朋友...呀的,
於是之後一日, 我地又去皇室堡.....


扮呀的!


不過呀婆就話兔寶寶扮嘉菲貓個樣開心D喎!
影完先醒起..工作人員無俾一個"呀的"手袋兔寶寶拎住做道具,
諗起時已太遲了! 
可能係咁呀B欠缺咗D笑容掛!



十月份仲有H記雙球雪糕買一送一活動, 
平時嫌貴唔捨得食, 今次可以食夠佢!
不過因為呀B咳咳咳, 我地只係幫襯過一次咋!


又某個週未, 帶呀B去公園時巧遇同學仔...
有人一齊玩開心好多!


重陽節假期, 同兔爸爸去咗動植物公園打個轉..
真係打個轉咋! 
行咗一個鐘頭左右食個簡單嘅LUNCH,
就同大少分道揚鑣, 
佢返屋企再瞓, 而我地就繼續行...


行公園行到熱辣辣, 所以我地食完LUNCH之後,
又係食雪糕...
今次試咗人地話係全香港最好食嘅乳酪雪糕...
係幾好食嘅...不過真係幾貴, 
食一杯我當同兔寶寶兩個去食一餐快餐了.


食完雪糕, 去咗商場同NIKE攪嘅活動, 
兩母女合力跑一次三百米嘅跑步機一次(即係下圖綠色果部), 
玩完部機會顯示返預定嘅勵志句子,
我就揀咗: 永不放棄 喇!
之後參加抽獎, 得到種子卡一張, 可以撕碎來種植的!


十月尾某週五, 咁啱我果日要响會展做野, 
早咗接呀B放學, 兩母女可以返屋企換件衫先行街街...
食完返..見有靚姐姐派碟, 話有甜品食喎~


好彩之後果日係短週, 
條隊唔長, 但就要等好耐先入去!
一路等一路睇兩位MODEL跳住舞分餅..
因為等得耐, 我同排後面位女仕都發現, 
可能係為了美觀的關係...
兩位MODEL每次都只會把一整個的cherry pie切出兩件就換另一個...
一整個批切六件咁計..即係有四件變成廚餘...
咁咪好嘥?! 


原來可以俾客人食埋先走!
怪不得要等咁耐啦~



仲有, 下面照片係剛剛過咗嘅星期日, 
去維園賣物會影的.
雖然係十一月嘅事, 
但因新鮮滾熱辣, 寫埋出來.
呢日好開心, 用平價買咗好多野...
相信呀B長大都會同我一樣, 
對賣物會有深刻的回憶了~~

呢日仲玩咗跳彈床.
隨住十月嘅過去...呀B已經四嵗半了, 
記得之前果次睇呀B跳彈床仲係扶到實一實唔敢跳,
今次唔單止好開心, 仲可以爬上吹條滑梯再SIR返落嚟...


又試做HENNA..
預咗今個星期會凍..要著外套返學...
紋手臂都唔怕~


又玩了各式攤位...同買咗好多野...
拎到拎唔到先肯收手...
呀B就要釣埋魚先走...
又做善事, 又有平野賣, 
開心又好玩. .


5 則留言:

  1. 精彩的十月,謝謝鼓勵 「永不放棄」

    回覆刪除
  2. 「永不放棄」相信你們都有精彩人生,十月也是個精彩月份呀!

    回覆刪除
  3. 兔寶寶好多events
    扮野食野又玩野,好味道呢^^hehe魚魚呀^^haha!!!!!!!

    回覆刪除
  4. Hi~入嚟打招, 好耐不住呢^^再次睇吓兔寶寶可愛樣子~

    回覆刪除
  5. 又到了十二月, 你們還在忙碌中嘛
    happy Sunday ^^

    回覆刪除