2014年10月3日 星期五

十。一假期

2014年10月3日  星期五  晴天



十月一日紅日, 
大少都响呢日放假.
因為晚上BOOK了枱在中環吃放題,
所以下午我地去咗上環行吓,
行完行過去就得.
其實我唔係襯熱鬧專登揀呢日去中環, 
而係人地未話"去飲"前, 就已經BOOK定枱.
點知去到餐廳先發現職員寫錯日子, 
BOOK咗星期五!
唔知算好彩定唔好彩, 咁啱因為佔中, 
平時爆到七彩嘅餐廳, 
竟然得幾枱客, 我地先可以有位坐咋~



食物相影得好少, 
來來去去都係果D!!


兔寶寶開動了, 勁食!


呢日早上同咗佢去灣仔睇醫生, 
醫生叫佢要戒凍野同甜野!
不過我見佢日頭無乜咳, 
咁就算啦, 俾咗一球仔雪糕佢食.
其實我自己病都唔會點戒口, 
甚至乎會以毒攻毒等佢快D好...
而且我覺得細路仔返幼稚園就一定容易生病,
點戒口都無用, 
係要病多幾(十)次之後先會對D病菌有抗體的.


隻衰豬一路食一路扮晒野, 
話好凍好凍!


食到飽一飽, 照例我地會行一陣先返屋企.
事先講明, 我同大少都唔係關心政治嘅人, 
真係咁啱行咗過去.
見到平時車水馬龍嘅中環咁嘅樣, 
先忍唔住影下相姐!


今晚在旺角發生很多流血事件.
作為香港人, 我當然不希望那些聲稱是反佔中, 
走去打人的是由政府秘密安排啦!
但, 佔中事件的確對我們一家引起很多麻煩.
先是兔寶寶停學, 
迫令我要踏正六點準時收工...
(平時我安排佢延展至七點幾八點, 就算六點多在公司離開都可以悠悠閒咁去接放學.
呢幾日停課, 其中一天由祖母睇住佢, 
有兩日迫住要送佢返學託兒, 但學校要求盡早接佢離開, 
因為老師們都要早走, 以免危險)
再停課我真擔心俾老細咋形了~~
其次是大少份工都俾今次佔中影響了不少生意..
所以呢, 
我很希望所有黃絲帶, 
搬去維園靜坐吧!
維園不夠坐, 去天馬艦, 
去香港公園, 
不要騷擾我們這些手停口停的, 好嗎?!



4 則留言:

  1. 我都覺得要和平訴求冇問題,去金鐘去維園囉,阻擋馬路影響他人生計的確擾民!

    回覆刪除
  2. 呢個幾星期~中環金鐘變天.....
    喺馬路上.....冇車..得人..
    呢個情景真係好爆

    回覆刪除
  3. 媽咪同兔寶寶行去示威區, 示範你們的家庭樂, 和平歡欣的一面~

    回覆刪除