2014年9月30日 星期二

食扭扭批

9月30日  星期三 晴天


今個星期對上班族嚟講就好爽,
有兩日紅日喎~
不過我估好多人都會唔得閒, 
好似我公司咁, D同事就組隊去中環金鐘坐通宵!
對我呢D師奶仔, 
邊個做特首都係一樣, 
最緊要國泰民安, 
大人有工做, 細路有學返!
所以...我係唔支持佔中的...

持乜野意見都好, 
和而不同, 求同存異, 
作為香港人, 作為一個母親, 
我只希望和和平平, 社會有返D秩序咁姐~

**************

唔理出面點亂, 
我都想繼續歌舞昇平.
逢星期三兔寶寶都要著體育衫返學.
之前以為學校係梅花間竹咁一日著裙一日著體育衫, 
每套校服買咗一套就算.
得知要連續著校裙, 
要專程出去長沙灣買校服.
學校仲要求要有多一條校裙長放書包做後備, 
所以佢宜家一共有三條校裙, 
連冷衫都要買多件...
只要諗起一個K1學生要買兩對白鞋、一對黑鞋仲有咁多校服, 
份工有幾辛苦, 都要繼續頂落去!


呢日亦係大少放假日, 
所以爸爸接放學.
呢排兔寶寶成日都話想食pizza,
所以就去附近嘅Pizza Hut, 
試下佢地嘅扭扭批.
等我嚟之前大少用了五百蚊買了五張一百蚊的現金卷, 
除了做會員儲積分外, 
還有一些coupon送.


大少後來whatsapp返兔寶寶坐住等我放工個樣俾我睇, 
佢都等得好無奈!


叫咗個二人扭扭批餐, 
兩大一小食, 真係唔多夠食.
先來香蒜意粉, 
跟餐仲有兩碗湯同飲品.


返咗學之後, 
兔寶寶食野更加叻咗!
食得好快!


扭扭Pizza, 
太耐無响Pizza Hut食, 
唔記得咗佢個標準裝薄餅係咁細架添~


兔寶寶食到好似放監咁呀!


食之餘不忘攪下事,
宜家佢嘅口頭蟬係"我自己..."
好聽D係乜都自己做,
難聽D係乜都要叉隻腳落嚟, 
見人做乜佢都跟住做... 


二人餐真係唔夠食, 
最後叫多半隻燒雞.
呢隻雞...點汁就有汁味.
用咗coupon, 以優惠價六十蚊換購.
早知佢係咁嘅味的話, 
用果六十蚊來吃雲吞麵好過.




4 則留言:

  1. 我老公都去咗佔中幾日~我身體唔好冇去迫~其實去維園會好D~唔好阻到緊急車輛吖AT LEAST!~

    回覆刪除
  2. 為咗阿女既校服而搏殺,難為了媽媽!

    回覆刪除
  3. 望見食物, 亦惑到香噴噴呢~

    回覆刪除