2014年9月27日 星期六

週未閒談

9月27日  星期六  晴天


好久無寫blog了, 
平日為咗返工更有精神, 
都早早上床休息, 
慶幸係雖然一晚醒扎醒幾次, 
但做咗夜鬼咁耐, 可以十一點幾瞓得著已算係咁...

星期六返長短週, 
學校雖然都係開朝八午一, 
但我一點才放工, 
趕不切接兔寶寶, 早上又要先送佢返學, 
時間上太不化算了..
於是每個長週, 我都留低俾大少同奶奶照顧.
奶奶咁啱呢兩個星期六都在中午十二時左右離家, 
就係咁, 响我放工趕回家前, 
有個幾兩個鐘頭, 要拜託大少"照顧"兔寶寶..
而大少照顧兔寶寶嘅方式呢, 
就係邊瞓邊照顧, 
有乜事大聲嘈到佢就擘大眼睇下;
又或者佢要乜就俾乜佢玩..
今日放工返屋企睇下呢...真係嚇傻咗, 
成間房亂七八糟, 慘過俾賊仔入過屋, 
大少仲要笑笑口問我, 發唔發現兔寶寶D頭髮少緊忽?!
好得戚地說幸好佢及時收起把較剪....
我心入面真係講晒粗口架,
但都無辦法, 雖然我有諗過, 
要搵份只返五日嘅工...
但諗...係咁容易咩?!

上個長週, 
大少whatsapp我, 
個女玩到無野好玩, 著我條褲嚟玩..



放假嘅日子都係帶佢四圍去, 
行吓行吓, 好容易就會行返去灣仔動漫基地果度...
 


某日試咗麥記新出品, 
蘋果批加雪糕, 
食一個一定飽晒.


唔少得去中央圖書館睇書加玩玩具, 
好多時仲會加多一項有益身心嘅活動, 
就係過隔離運動場行圈!
我係行路一支箭嘅人, 
只要再行快多少少, 兔寶寶已經跟唔到架喇~

跑完圈, 去飲水機飲水都係一項新奇有趣嘅節目...
對一個三嵗細路而言..

中秋果排, 
睇完圖書, 仲可以去對面維園睇花燈..

宜家先出呢D花燈嘅相, 
我個blog真係生晒草了~~


有無發現兔寶寶由始至終都拎住個大背心袋呢?!
佢當係寶架!
 

就算要塞個頭入去扮熊貓, 
C都唔肯放低個袋...
 

袋入面有兔仔裙一套, 
响救世軍買, 只係八十幾蚊, 
就有紗裙、神仙棒同鞋仔一對!
最重要係對鞋有得綁繩較size!
之前响街邊檔睇過呢D笠响面嘅紗裙, 
一條似樣少少嘅都要七十幾蚊!

 當晚佢無胃口食飯, 
只係掛住沖涼, 因為沖完涼可以扮兔女郎!

6 則留言:

  1. 男士照顧小孩,係咁上下,兔寶寶都好識得自娛。

    回覆刪除
  2. 唔係週週長已好好,返五日當然最好啦!慢慢嚟,攞返經驗再搵過份時間短啲嘅工!

    香港真落後,仲要返星期六或返六日嘅工?!返六日,真係冇人生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍裙仔,亞囡大大隻似六七歲人仔!

      刪除
  3. 又真係幾靚喎套兔仔裙,但對鞋仔係咪唔可以著出街?

    回覆刪除
  4. 哈哈~兔女郎扮相好可愛~~
    返5day 半真係好慘...慢慢搵啦~其實好多工都轉咗5day 喇~

    回覆刪除
  5. 兔寶寶著大人褲, 佢真係好玩野呢! 希望著褲著褲~越著越富~好意頭嘛^^嘻嘻~

    回覆刪除