2013年9月6日 星期五

和嫲嫲婆婆稻香晚飯

2月26日  星期二  晴天

第二日在按摩院起床後, 
本來打算一起床就走,
卻發現大少已經走咗去隔離房按多三個鐘.
尋日好多blog友都說我好鍾意返大陸玩,
其實我唔鍾意, 甚至有D憎添!
一來我D普通話唔多掂, 返到上去我好似啞咗咁;
二來平時响香港大少瞓咗覺我都話可以帶下兔寶寶落下街, 食下野,
但响大陸我就唔敢自己一個帶住兔寶寶上街了,
所以有好多時候極其無聊咁睇住大少瞓覺, 而我地兩條友就唔知做乜.
三來我覺得返大陸嘅節目(除咗果日去動物園外)根本說不上是親子活動,
大少放假上咗去按摩相對地就即係少咗一日陪兔寶寶玩.
只不過大少成日都覺得自己好攰, 佢又覺得係要按摩先可以令佢舒服一點,
咁唔通我叫佢一個人上去咩?
坦白講一個男人上到去我真係唔放心囉!
講個秘密大家知, 夜晚瞓唔著時我好鍾意上香港討論區,
乜野版我都睇, 連養魚版體育版地產版股票版呢D唔關我事嘅都會睇,
連夜遊版都睇埋.
因為宜家無咁多時間睇書,
睇呢D討論區呢, 每一個post都好似係一個故事咁,
又唔洗嘥時間去追, 又可以知多D宜家D人做D乜, 諗D乜.
從國內夜遊討論區中, 我會知邊D場係正經, 邊D場係扮正經,
邊D場係擺明唔正經.
而綜合我所爬過嘅文, 我終於領會一樣野,
响大陸再正經嘅按摩院, 都會有唔正經嘅技C!
我得承認男人要去玩唔一定要返大6,
但大6嘅女人就極有手段去勾搭男人!
所以呢, 就係呢個原因, 我每次都會跟埋大少返去喇~~

好喇, 廢話講完,
果日我地返到香港, 已經係下午茶時間喇!
返屋企沖吓涼執吓野, 就夠鐘食晚飯,
呢晚約咗爺爺嫲嫲仲有婆婆一齊, 俾大家見多D面.
兔寶寶套拜年衫又出場喇!
Picture
果日都仲算係新春時間,
但稻香仍然有特價菜色,
一條老虎斑 + 一個乳豬拼盤只係一百蚊!
怪不得我地訂位時個知客小姐話訂咗位都有可能要等喇!
果晚座無虛席呀!
個乳豬拼盤:
Picture
老虎斑, 斤零重左右,
一百蚊仲有乳豬拼盤真係超值!
枱枱都有叫架!
Picture
兔寶寶個樣係咪好蠱惑呢!
Picture
係呀, 佢果晚唔食飯, 食咗好多魚!
D魚肉幾乎俾佢一個人食晒!
其他人食D頭頭尾尾咋!
因為唔夠食, 所以我地嗌多一條魚 + 一個乳豬拼盤呀!
仲有其他餸, 包括賽螃蟹.
Picture
翠玉瓜炒象拔蚌.
Picture
芥蘭豬頸肉煲.
Picture
食飽飽, 同三位老人家講拜拜之後,
我地仲走咗去麥當奴食雪糕!
兔寶寶第一時間搶咗大少杯士多啤梨新地,
好彩我拎實杯朱古力新地咋, 唔係都要俾人抽水!
Picture
有雪糕食, 連薯條都唔要了.
Picture
Picture

沒有留言:

張貼留言