2014年12月2日 星期二

手足口

12月2日  星期一  陰天

上星期四下午, 兔寶寶學校打來,
說呀B突然發燒.
回家吃了退燒藥後, 
不單無退燒, 而且在半夜發高燒, 
送往急症室後, 醫生說只是感冒...


跟著兩天仍是持續的發燒, 
但她精神不錯, 胃口也正常.
只是到了週末早上, 發現她雙腳佈滿紅點..
趁醫生還未關門, 急忙帶她去看醫生..

本來我都有懷疑過是手足口.
因為兔寶寶就讀的幼稚園在不久之前才發通告, 
有兩名小朋友感染了.
診斷結果, 果然是.
醫生告訴我, 喉嚨會是重災區, 
小朋友普遍會不肯吃東西, 
她喜愛吃的、能吃的, 都由她吃好了.. 


因為要上班, 所以我把她送入屯門, 
由婆婆照顧. 
除了胃口較差外, 她的精神尚算不錯.
離開我兩天, 日日有呀婆同佢玩, 
打電話俾佢, 佢好開心, 
唔多似掛住我, 最多係叫我"不如一齊玩"...
咁開心, 難為佢呀媽擔心佢,
擔心到半夜扎醒瞓唔返了.



5 則留言:

  1. 噢!不要担心,按時食藥好快無事

    回覆刪除
  2. 天氣轉變, 小心保重身體, 早些復原, 健康快樂的渡過聖誕節^^...

    回覆刪除
  3. 唔好擔心,小病是福~~兔寶寶好快好番,遲D放假可以盡情陪佢添^^

    回覆刪除
  4. 世上只有媽媽好, 有婆婆照顧唔洗擔心!! 好彩兔寶寶都精神唔錯, 希望快D好番啦!!

    回覆刪除