2014年11月25日 星期二

去apm睇snoopy

11月25日  星期二  晴天
 
 

剛過去的星期六是長週,
這天公司在apm投了個攤位做宣傳,
除咗我過咗去做野, 兔寶寶都有來幫手呢!
做到四點幾, 帶了兔寶寶去樓下睇Snoopy. 
 

其實大少同我一齊出門口的,
中午我上班時, 大少和兔寶寶已經在這商場逛了...
直到大少差不多要上班, 才帶兔寶寶來我工作的攤位.
我老闆很好人, 知我無人帶細路,
俾我湊住呀B返工~
 
 
 
老細還在附近攤位買咗支兒童笛子俾兔寶寶,
又請佢食Popcorn同飲橙汁~
這天我都幫襯了另一攤位買了一手工頭飾俾呀B,
不過戴唔夠一日,
兔小姐就整唔見了~
 
兔寶寶, 你唔好以為媽咪平時返工就係坐响度食野傾計,
得閒去買吓野呀!
咁悠閒嘅工作環境, 係十年都唔逢一潤的!
 
 
每天上班行過apm,
已知佢今年聖誕用Snoopy做主題,
估到兔寶寶見到一定會好開心了.
呢日佢同爸爸行了幾個鐘,
到我放工又再行多幾個鐘,
在眾多Snoopy中穿插, 不亦樂乎.
 
 
 
 
史巴克: 唔好抆我D鬚呀, 小朋友!
 
 
影到上癮, 連服務台前的小聖誕樹也不放過~
 
 
還有大貓貓~


 又再跑入Snoopy堆中走來走去~
 



一直玩到七點多才bye bye Snoopy!
 

 

6 則留言:

  1. 你老闆幾好人呢,俾你帶埋囡囡一齊做嘢~~

    回覆刪除
  2. 俾我見到咁多Snoopy,我都開心呀

    回覆刪除
  3. 兔寶寶媽咪, 真係好勤力, 工作勤力又帶埋自己小朋友一起, 你好掂呀~

    回覆刪除
  4. 你老細好好人~~好多老細好怕員工有咁細小朋友呢~!

    回覆刪除
  5. Snoopy好像是我們那個年代的卡通人物,不知現在的小朋友還喜不喜歡?

    回覆刪除