2014年8月15日 星期五

赤柱泳灘玩水水 + 越盞晚飯

8月15日  星期五  晴天

上週未待兔寶寶上完最後一堂芭蕾舞課, 
我們約了婆婆和舅父, 
趕往沙灘去.

同呀媽傾多兩傾, 
才發現兔寶寶在車上睡著了.
於是齊齊扮瞓覺..
薑是愈老的愈辣, 
真係瞓著果個, 都無我地扮得咁逼真.




一開始踏入沙地, 
兔寶寶就騰晒雞!
唔肯行多一步, 坐要坐在席中心.
左氹右氹先肯玩下沙...
C都唔肯俾人幫佢換泳衣, 
慌C人地賣佢豬仔咁.
話時話, 現在去游水, 
幾乎是沒有人穿泳衣的,
男的穿波褲, 女的不是比基尼, 
就是T-shirt加波褲, 
我穿一件頭, 真是有點呀婆feel...


(今年)第一次落水無耐即縮沙, 
只係對腳掂下水咋!
之後要返上岸一輪熱身, 
半呃半氹咁, 俾人抱落水...
抱佢落水果個衰人, 就是本人了~
 三個大人長途跋涉來到沙灘, 
我仲要揹住兩大個環保袋出門口(要裝佢跳舞同游水D架餐呢!),
佢竟然由得三個大人眼光光, 
睇住佢响個洗菜兜度玩水就算?!
唔丟佢落水的話我會鄧自己唔抵, 
亦好難去直視呀婆同舅父!

嗱, 兔唔玩水唔撳得兔頭低, 
兔寶寶心入面係好想玩水嘅, 
係差要人丟佢落水果步咋嘛~
睇下, 佢玩得幾開心!
玩到日落黃昏, 都唔捨得返上岸呢!
收咗太陽, 
D水凍咗好多, 想唔走都唔得喇~


玩完水個個都好肚餓, 
等VAN仔坐返去市區食野!
點知我地坐錯車, 去了無乜好食的柴灣, 
唔想諗, 衝入商場就去食第一眼見的越盞!

又餓又渴, 兔寶寶一坐低就狂飲水!


服務員實在太體貼了, 
第一樣上桌的, 是最能醫肚的紅米飯!
十蚊雞一碗都有塊生菜點綴, 
令飢餓的我們更加充滿期待!


第二味是雞翼凍檬, 
正確來說, 是雞翼凍檬.
四隻雞翼, 三大一小本是一人一隻, 
我的那隻, 孔融讓梨,
孝敬了親愛的哥哥....   ^^


串燒, 正常入得口.


兔寶寶急不及待把串燒送入口.


炸扎肉餅, 我提議落order的.
試了一塊後, 
很不負責任的, 交給了哥哥~~~


香芧豬扒湯河


幾年前都常在午市幫襯越盞,
記憶中印象不錯.
但果晚我們餓鬼投胎, 
仍覺得不太好吃.
很後悔無走入同商場的美心MX.


 


8 則留言:

  1. 食兩埸....你地都好有食力。

    回覆刪除
  2. 我都好耐冇去過沙灘游水囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去沙灘都係俾小朋友玩沙, 多樣野玩姐, 去泳池玩得乾淨D.

      刪除
  3. 你抱住望著兔竇寶o個張相好溫馨 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱佢游水辛苦過自己游好多, 不過親子樂, 無計.

      刪除