2014年6月17日 星期二

父親節晚餐

6月17日  星期二  晴天

 父親節晚上奶奶煮了飯為老爺、大少慶祝.
是晚有冬瓜豬手骨湯.



奶奶唔知我皮膚敏感, 
仲為我煮了碟咖哩牛腩(因之前我吃牛不吃豬).
牛肉暫時真的不敢吃, 
嚐了幾塊薯仔~


椰菜花肉片...
奶奶常煮椰菜花, 
因為大少很喜歡吃!


百合蝦仁炒雞粒, 
兔寶寶夾完一隻蝦又一隻, 
食埋我果份~


炒通菜, 雖然通菜好涼,
但奶奶煮飯無我咁求其, 
每次煮菜都有下薑.
 我可以夾兩箸.


本菇瘦肉炒韓式年糕, 
老爺話有節日, 要高高興興呀~


咸豬手肉.


還有一大條游水倉魚.

那天晚上是自我戒口以來吃最多的一餐, 
碟碟自家製, 食完皮膚都無特別多出紅疹~

4 則留言:

  1. 你奶奶真好, 不怕辛苦, 次次都咁豐富, 又會特別煮你喜歡吃既餸 ^ ^

    回覆刪除
  2. 樣樣餸好好好味 :-P
    百合蝦仁炒雞粒~like~

    回覆刪除