2014年2月8日 星期六

偷閒半天

2月7日  星期五  晴天


今個星期三大少本來無假放, 
但想到我和兔寶寶呆坐家裡咁多日, 
於是佢都好識做咁"自放"半天假, 
帶我們去馬騮山睇馬騮...



餵完馬騮, 我地出咗九龍, 
去返以前我大肚時常到的小酒家去吃飯.
成年幾兩年無嚟, 個部長依然認得我地.
新春期間, 依然有好抵食嘅套餐.
我地兩大一小, 眼闊肚窄咁叫了個四人餐.
叫咁多餸, 係為咗補祝大少農曆生日呀~


 兔寶寶一坐底就不停夾花生.
叫完餸我地仲去咗對面惠康買橙汁飲, 
嚟呢度就好似去大排檔咁, 無話不准自攜飲料嘅~


龍蝦伊麵.


無燉湯又無蛇羹, 
改咗兩隻蒸鮑魚.
真係可惜喇, 呢度D燉湯好正架~


蒜茸粉絲蒸大扇貝


豉椒炒蜆,
D蜆雖然係細細隻, 但洗得很乾淨, 
食雞蛋都食到有沙嘅大少都話碟蜆一粒沙都無.


深圳向村辣雞煲就兔寶寶食改了做啫啫雞煲.
呢排呀B成日都話要食雞, 
點知佢唔太吼呢個雞煲, 
而我就覺得幾對胃口.


翡翠龍躉球反而麻麻.
魚片不太新鮮, 好大陣雪味, 
連鍾意食魚嘅兔寶寶都唔吼.


呢餐兩個大人食得很滋味, 
但小朋友就無乜好食, 
一早走去坐大少大脾.


生啫蝦膏芥蘭, 好正!
好多蝦乾和魷魚乾在內.
食到呢度, 大少已經停晒筷, 
呢煲菜幾乎係我食晒架~


沙薑雞腳, 同埋無影相嘅椒鹽狗肚魚, 
無食, 打包走.


最後有成三大盒打包.
又食又拎平靚正, 埋單都係五百五蚊.
呢度食野仲有個好處, 我地叫咗個套餐後, 
個部長寫晒D餸名落一張張飛仔度, 
要食邊碟先就落飛俾侍應.
 可以慢慢食, 
仲可以俾我地決定邊D餸食唔晒打包拎走.


呢晚大少唔隊啤, 對紅牛.


睇下兔寶寶個樣, 幾招積?!





12 則留言:

  1. 有咁多盒打包有排唔使煮餸

    回覆刪除
    回覆
    1. 大少返嚟食宵夜, 一晚攪掂晒三盒!

      刪除
  2. 恭喜發財! 真係好抵食喎5百蚊有找, 有咁多碟餸!

    回覆刪除
  3. 食得𣈱快好開心,補祝大少生日快樂!

    回覆刪除
  4. 幾盒打包可以食多餐,抵食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢段時間, 間間酒樓都加, 係呢間抵食.

      刪除
  5. 龍蝦伊麵好食呀~ 再睇吓睇吓~原來好多樣都好好食架~
    兔寶寶同爸爸表情多多~大人登大眼~人仔咪眼仔~各師各法~嘻嘻 (^_~)

    回覆刪除
  6. 有海鮮吃,睇到我流哂口水添~~

    回覆刪除