2014年2月6日 星期四

假期概況

2月6日  星期四  晴天


很久無出post了.
呢個農曆年我地都無乜去拜年, 
甚至連街都無乜點落.
要湊埋哥哥仔係其中一個原因啦, 
另一個原因係D感冒菌不停咁响我同兔寶寶之間傳來傳去.
呀B日頭都無乜野,  
照舊玩得食得, 
但到夜晚就會咳到嘔~
一有多兩下咳聲我就要咋咋林闖入房捧住個嘔吐碗, 
唔係就會攪到一床都係...
所以呢, 過年咁耐晚晚我都要豎起對耳來瞓, 
認真唔得閒呀~
 
 初一去公公屋企拜年...


年三十晚, 
大少帶埋兔寶寶去車公廟上唔係頭注嘅頭注香,
今年我無去,  但呀B依然玩得好開心.
呢幾晚都唔多願早瞓, 
我懷疑佢晚晚都等緊大少帶佢去拜車公...


老爺奶奶照舊返咗大陸過年.
大少晚上無飯開, 今年都懶得煮,
有時同佢出街食~


日日留在家, 
兔寶寶唯有自己搵D野玩~
其實我地做細路仔時放親假都係日日留响屋企"藕"架啦, 
邊有宜家D小朋友咁多野玩咁"充實".
唔悶吓玩吓D無聊野先唔似童年.
 



16 則留言:

  1. 我地以前细個真係無乜野玩架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地果輩無野玩已經算係咁, 我老豆同我講佢細細個已經要出嚟做野, 仲慘!

      刪除
  2. 回覆
    1. 物質上係豐富咗, 但大人對佢地要求又高咗, 童年開唔開心, 只有佢地先知喇~

      刪除
  3. 奇怪點解會帶小朋友去拜車公o既,重要上頭柱香,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 都唔算係頭注, 只不過係踏正初一去. 由我大肚開始到兔寶寶出世, 佢都有份去, 好似話去開唔可以唔去.

      刪除
  4. 呢排真係好多人唔舒服,保重身體呀!

    回覆刪除
  5. 妳講得啱呀, 以前細個真係放親假都在家"藕"架, 所以未放完暑假都已經好掛住學校了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我地細個真係好鍾意返學, 果時功課又唔多, 壓力又唔大呢!

      刪除
  6. 唔舒服最好留響屋企多啲休息了。

    回覆刪除
  7. 小朋友唔舒服, 做媽媽就最擔心!

    回覆刪除
  8. 兔寶寶戴帽帽著靚靚pose再pose好有款呀~
    媽咪眼鏡好有型呀~兩邊似有撞色眼鏡框?

    回覆刪除