2014年2月13日 星期四

和三大長老吃晚飯

2月13日  星期四  寒冷


星期三大少放假, 
呢一晚爺爺嫲嫲約咗我爸爸媽媽食飯,
日頭無乜特別野做.
天氣凍我都唔想落街, 
氹掂大少, 由佢帶兔寶寶上playgroup,
等我可以躲在被竇偷吓懶~~
 
等佢地上完playgroup返嚟已經五點幾, 
舅父首先上咗嚟同兔寶寶玩, 
晏少少婆婆都嚟埋, 
而呀公就怕應酬, 無出嚟~~
 
雖然呢晚又凍又濕, 
依然有好多人响稻香食飯.




叫咗半席套餐, 
其中有圓碌碌嘅炸蝦丸, 
夾俾兔寶寶, 佢唔肯食...



原來要自己夾先食!


套餐都係果D野啦, 
稻香價, 埋單都係幾百蚊, 
食飽七個人.
唔叫套餐, 可以叫八十八蚊一條老虎斑, 
都好抵食.



三大長老圍埋,
話題離不開個孫女, 
 所以呢晚兔小姐最招積~



食到八點幾, 夠鍾扭眼瞓!
朝早八點起身未瞓過晏覺, 
又難怪佢會攰嘅...


幸好三大長老都有準備零食來氹孫...
就算無都好, 見到咁大籠壽包, 
小朋友都會醒一醒神嘅~


去到最後交換禮物環節, 
三大長老當然會你謙我讓一番...
兔寶寶見到大人有禮物都唔收, 
呆呆咁望住.
要佢明白固中原因, 都好難~~~


送完爺爺嫲嫲和婆婆舅父搭車後, 
我地仲順路行去買雞蛋仔食, 
之後去買超級市場先返屋企~

7 則留言:

  1. 兩親家聚會,自然客客氣氣,有小朋友緩和氣氛最好.

    回覆刪除
  2. 你買蛋糕仔係咪北角斜路仔嗰間,我經過見好多人排隊買㗎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀, 我响灣仔買咋, 不過又係叫北角雞蛋仔~

      刪除
  3. 大家好開心同兔寶寶一起吃喝玩樂

    回覆刪除