2013年12月2日 星期一

深圳之旅

12月2日  星期一  寒冷


食完公公餐生日飯, 
我地就同婆婆先乘車往市中心
(懶孝順咁, 其實係順路至啱~)
再轉小巴往上去, 改乘火車去羅湖.
去到按摩院已經好夜, 
所以要等兔寶寶瞓咗我先可以按身.

跟住落嚟嘅行程同以往差不多, 
都係鬆吓骨又出去行下街唱吓K.
今次返上去仲有一個目的, 
係拎咗部舊嘅iphone 去放, 
响大陸放點都會收貴D.
我果部又殘又花嘅4S都收返千八蚊人仔, 
大約二千蚊港紙~

唱完K, 
兔寶寶又有新嘗試...玩跳舞機~
嘻, 以前都係睇人玩多, 
都未嘗試自己玩過.
响大陸玩呢, 會大膽D唔怕羞,
加上呀B响度, 人地都係當我陪小朋友玩,
即使大少話我D舞步錯晒都無咁瘀~



跟住又係玩吓機動車仔,
兔寶寶百玩不厭.



接近兩天的行程,
除了食過K buffet和按摩院提供的自助餐外, 
只係响街外食過一餐.
又係去返食白切雞同豆苗.



大陸人整嘅白切雞仲係會煮到生生地, 
雞脾位會有少少紅色.
所以响度食雞我只會吃雞胸, 總之係全熟嘅部份.
記得細個果陣呀媽蒸雞都一定係蒸到生生地;
(當然果時無乜人會買冰鮮雞, 只會買新鮮雞啦!)
當時我一定係等隔夜番蒸先食,
完全接受唔到有D生仲痴骨嘅雞肉.



食這餐前兩個小時才吃過按摩院提供嘅自助晚餐,
沒有叫很多食物.
除了雞和菜, 另外還叫了一份客家豆腐、
十二隻蒜蓉蒸扇貝和一份花生薄撐.


兔寶寶除了食豆苗, 
就是研究花生薄撐.
佢仲作咗首pizza歌, 邊哼唱邊研究.
對呀, 佢只叫呢份食物做pizza,
不肯叫它做薄撐~
 


 最近兔寶寶常常不肯被大少拖住、抱住.
回程時冷了很多, 
呀B都接受爸爸抱了.


**********************


今日係兔寶寶舅父生日, 
借此空間祝佢生日快樂, 身體健康, 心想事成!!




4 則留言:

  1. 祝寶寶舅父生日快樂,事事順利,繼續咁錫兔小姐.

    回覆刪除
  2. 祝兔寶寶舅父生日快樂~身體健康~!!

    回覆刪除
  3. 我唔愛吃雞肶,就係怕咗啲拔甩呀~~

    回覆刪除
  4. 好好餸呀!
    大少有些疲倦? 兔寶寶食開心呢~

    回覆刪除