2015年7月9日 星期四

為呀婆慶祝生日

7月9日 星期四 陰天

今日三号風球, 幸好兔寶寶間學校有暫託服務, 
所以對我呢D在職媽媽無影響, 
呀B依然要返學, 我依然要返工搵食!
要打, 下次要打八号喇~


星期日, 約埋舅父响灣仔, 
預祝呀婆舊曆生日.
我地去了舊街市的OVOCAFE吃素.
幾個月前來過一次, 不過那時很多人, 
要排超長龍無吃到.

 店內有很多植物..


我們叫了一份all day breakfast , 可以跟一杯特飲.
我和兔寶寶兩人share一杯芒果香蕉smoothie,
不甜, 清新解暑.


這間素食餐廳有蛋有奶, 食物較多元化.
蔬菜非常新鮮.
我們叫了藜麥無花果沙律, 全日早餐, 
蕃茄香草薯團, 還有溫泉蛋蕃紅花意大利飯.
以上數款都很好吃.
兔寶寶樣樣都試一點, 
最後把意大利飯吃了一半.


不夠飽, 追加一份麵包:
Baby spinach & swiss cheese focaccia,
其實意大利飯也是後來追加的.
兔寶寶...第一次吃咖汁豆, 
一個人吃光光...


最後當然少不得蛋糕啦.
芝士蛋糕和芝麻蛋糕各一件, 
share吃. 
芝士蛋糕幾好食, 芝麻就麻麻地, 
D cream好像很油膩般.


***********************

上週五襯早放工, 
帶了兔寶寶吃爭鮮壽司.
愈來愈愛帶她去吃, 抵食是其一原因, 
最大原因係....我未見過呀B食飯係食得咁快...
事實上間鋪只係俾每枱坐40分鐘.
但不用半小時, 兔寶寶已神速咁吞了八九塊壽司, 
另加一塊芝士蛋糕..
比食快餐店更快靚正..
反正佢都係食蟹柳呀, 玉子呀呢D...
去邊度食都差不多啦~


上週日拎了早前團購的高速壓力鍋, 
可以較時間製, 以後四十分鐘有湯飲.
雖然只得5L, 但夠晒兩人飲.



5 則留言:

  1. 已經八號,快啲返屋企啦~

    回覆刪除
  2. 今日7月11號唔係八號風球, 好熱呀~
    祝賀婆婆生日快樂^^
    我都好想飲湯呀^^下次預埋我~

    回覆刪除
  3. 兔寶寶真係大咗好多呢~越大越可愛

    回覆刪除
  4. 好快到了八月, 開始新的一頁summer holidays^^
    越大越可愛~繼續努力""

    回覆刪除
  5. 再入嚟睇吓可愛的兔寶寶小朋友^^

    回覆刪除