2015年2月25日 星期三

新春大吉

2月25日  星期三  陰天


恭喜發財, 
祝大家羊年進步, 身體健康,
萬事如意, 心想事成!!!



年三十當晚, 去了大坑吃意大利菜.
六點多就去, 時間早, 
沒太多人.


現在習慣了中國節日吃西餐, 
西方節日吃唐餐, 
唔洗同人爭...


這裡的pizza夠薄脆, 好吃~


飯後甜品, 
兔寶寶第一次吃tiramisu, 
以為佢唔LIKE咖啡味, 點知佢不單吃得出咖啡,
還喜歡到整件蛋糕吃光光~


飯後再同大少行多次年宵, 
年三十的維園, 很多檔口都大減價, 
比起對上一次情人節去行平了許多.
我也忍不住買了隻大咕O臣.

*********************

年初一, 今年同奶奶同住, 
起身第一件事就係同佢拜年. 
之後佢就飛了外地玩了.
跟著我們照慣例,  入屯門去吃晚飯.

年初二, 大少車了我和兔寶寶到車公廟.
因為人多車多, 找不到位置泊車,
本來打算由我做代表入廟拜神.
點知兔寶寶以為我去玩(因為我拎了舊年的風車去化寶), 
唔肯跟大少.
於是我只好"的"埋呀B一齊迫入車公廟.
幸好呀B算幾"實淨"又捱得, 
俾D人迫到沙甸魚咁, 俾D煙攻到標晒眼水都無投訴,
勇往直前, 
我地兩母女先可以做齊晒咁多野...

拜完神, 當晚約了婆婆果邊的親戚在九龍吃飯, 
未夠鐘, 帶了兔寶寶去九龍公園玩一會.


春節幾日假, 加上奶奶不在家, 
我和兔寶寶都博晒曚, 
瞓到晏一晏先起身~


年初四又入屯門, 
留下兔寶寶給公公婆婆照顧..


皆因連初五我就要開工大吉了~

4 則留言:

  1. 新年快樂,冇見一排,兔寶寶靚咗又大個咗啦!

    回覆刪除
  2. 開開心心又過了新年, 快快樂樂又過了假期, 兔寶寶你好嗎? 舅父你好嗎? 你又開工了!
    大家身體健康~好運齊來~食得好~著得好~住得好~哈哈^_^ 大家都好~

    回覆刪除
  3. 新春大吉~兔寶寶過年有得周圍去~一定好開心呢~!

    回覆刪除