2015年2月16日 星期一

馬年尾

    2月16日  星期一  和暖


羊年快來了, 
預先祝大家羊年很好運, 快樂又平安!!



**************

在羊年來臨之前清埋D舊相!
呢幅係其中一個星期六去了某奶粉商的攤位玩遊戲!



*********************

某天由我接放學, 又係食盛八,
呀B都幾鍾意食呢度D野, 有時我問佢想食乜, 
佢都會話想食蛋包飯!




食完行去地鐵站, 
見到好多羊咩咩!


****************

上星期係大少生日, 
由我拍版, 去吃西餐. 
前菜.


兔寶寶不停研究人地支爉燭...
好彩係用電架姐~


叫了二人餐, 呢份餐係團購架!
另外再叫多碟龍蝦意大利飯, 
三個人食都好夠...


甜品...
成餐飯嚷著要吃蛋糕的兔寶寶, 唔要碟芝士蛋糕, 
一揀就要咗碟朱古力布甸.
而事實係, 碟布甸真係好食過件蛋糕好多~


快手快腳食完, 
飯後去睇叮噹.
 


*******************

大少今年唔知幾時先有時間陪我地去花市, 
而兔寶寶間學校又教了"行年宵", 
於是在年廿六, 由我帶她逛維園花市~
希望長大後, 兔寶寶依然有這段記憶.

9 則留言:

  1. 新年快樂, 祝身體健康, 事事順利, 兔寶寶快高長大 ^ ^

    回覆刪除
  2. 祝你地新年快樂, 身體健康, 事事順利!

    回覆刪除
  3. 祝你新年快樂,合家開心,身體健康.

    回覆刪除
  4. 恭喜發財!!! 祝大家心想事成~如意吉祥~喜氣洋洋~
    兔寶寶活潑可愛, 成積標榜, 影多D溫馨照片~LIKE~三人合照~

    回覆刪除
  5. 心想事成、萬事如意、步步高陞、身體健康、笑口常開、財源滾滾、新年快樂呀!

    回覆刪除
  6. 恭賀新禧!新春大吉,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
  7. 兔寶寶大個囡啦~ ~
    祝 心想事成 身體健康 羊年快樂~ ~

    回覆刪除
  8. 恭喜發財~!祝你們一家羊年大吉大利~四季平安~

    回覆刪除